1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

1200 postaci na ekranie w Hitman: Rozgrzeszenie to nie czcze przechwałki

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez K0TAKU, Marzec 10, 2012.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. K0TAKU

    K0TAKU Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 10, 2011
    Posty:
    1094
    Polubienia:
    238
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    IO Interactive parę dni temu zapowiedziało, że autorski silnik graficzny studia Glacier 2 bez problemu poradzi sobie z tysiącem postaci biegających po ekranie. Na GDC 2012 zaprezentowano owe rozwiązanie w ruchu.



    Amatorskie nagranie kamerką nie oddaje w 100 procentach tego, na co stać Glacier 2, na którym hulał będzie Hitman: Absolution (w polskiej wersji językowej od niedawna Hitman: Rozgrzeszenie), ale nagranie i tak mówi samo za siebie. Duńczycy dotrzymali obietnicy i zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami na ekranie zobaczyć możemy prawdziwy tłum.

    Obecność aż tylu postaci byłaby całkowicie niepotrzebna, gdyby nie interakcje, w które wchodzą one z bohaterem. Tłum żywo reaguje na poczynania Hitmana - ucieka i kuli się, gdy wyjmie on broń, a na agresję reaguje zaniepokojeniem i zdziwieniem.

    To duże usprawnienie w serii - tym razem będziemy mogli wmieszać się w tłum czy też wywołać panikę i odwrócić uwagę przeciwników. Brzmi całkiem obiecująco. I nie będziemy musieli oglądać już takich pustek:



    źródło : •• 1200 postaci na ekranie w Hitman: Rozgrzeszenie to nie czcze przechwałki
     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. TheDarkKnight

    TheDarkKnight Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 16, 2010
    Posty:
    1839
    Polubienia:
    160
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Wielkopolska
    Bardzo ładne usprawnienie, coraz lepiej się zapowiada ten Hitman, mam tylko nadzieję że Xbox się nie roztopi jak odpale tą misję :) BTW zabili pierwszą część porównując ją do tłumu z Rozgrzeszenia :/
     
  4. voltan91

    voltan91 XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 15, 2009
    Posty:
    1773
    Polubienia:
    104
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Bytom
    Super to wygląda jak jest tyle ludu :D
    Oby co raz więcej takich gier, zupełnie inaczej się gra :D
     
  5. MrDraiger

    MrDraiger V.I.P V.I.P XBOX MANIAK

    Dołączył:
    Sierpień 19, 2009
    Posty:
    2859
    Polubienia:
    334
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Inowrocław
    Żadna rewolucja, zwykła kosmetyka, większość tłumu ma takie same animacje i wykonuje je w tym samym momencie, gdyby każdy z 1200 ludzi żył własnym życiem i swoimi zachowaniami to tak :D Ale dobra, fajnie że nawet w stagnacji developerzy starają się wprowadzać coś nowego, a nie same kopiuj wklej od konkurencji.
     
  6. Marszal95

    Marszal95 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 27, 2011
    Posty:
    239
    Polubienia:
    12
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Częstochowa
    w Blood money też był misja gdzie było dużo ludzi, tyle że teraz ich jest więcej i są mądrzejsi trochę
     
  7. Wheelman

    Wheelman Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 11, 2009
    Posty:
    296
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Seria AC mozna by powiedziec ze uzywala podobnego "pomyslu", jak wspomnial kolega wyzej w BM byla podobna sytulacja.

    Ja mam ochote ma Hitmana z otwartym swiatem niz z misji do misji. To samo przydaloby sie SC, AC pokazalo jak zrobic dobrze ciekawa gre z otwartym i zyjacym swiatem
     
  8. Dr.Analos

    Dr.Analos Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 25, 2011
    Posty:
    330
    Polubienia:
    27
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    To jaki miał by sens wtedy taki SC jak by miał otwarty świat i byś robił co tylko chcesz ???

    PS. JESTĘ PAPOL ;* ***
    PS. Tak jestem papol, QwerTaj ! :D
     
  9. sid2007

    sid2007 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 23, 2009
    Posty:
    1685
    Polubienia:
    23
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Radom
    ''Tłum żywo
    reaguje na poczynania.
    (...) ucieka i kuli się, gdy
    wyjmie on broń, a na agresję
    reaguje zaniepokojeniem i
    zdziwieniem.''
    To samo nam Ubisoft obiecywał w pierwszej części AC , a jak jest w praktyce to każdy widzi...
     
  10. ustach

    ustach Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2010
    Posty:
    229
    Polubienia:
    11
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Piątnica
    lepsze to niż falujące bitmapy z ludzmi w mass effect 3
     
  11. patrykUS

    patrykUS Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 31, 2010
    Posty:
    74
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Kętrzyn
    Albo migający zielony ekran w bf3 ^^

    Marzy mi się gra w której jest mnóstwo ludzi/botów, następuje wymiana ognia, a ty w środku bitwy, gdzie kule latają ci nad głową, dookoła giną ludzie plus jakieś efektowne wybuchy. Początek Gilotyny w bf3 był dobry ale na tym się skończyło... Chyba się nigdy nie doczekam takiego tytułu. Może mośiek coś zdziała?
     
  12. Lucky Luke

    Lucky Luke V.I.P V.I.P Użytkownik Game Master

    Dołączył:
    Styczeń 10, 2010
    Posty:
    987
    Polubienia:
    125
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Miasto:
    Wroclaw
    Na pierwszy rzut oka marnie to wygląda według mnie. Ludzie biegają tak sztucznie. Hitman wtapia się w ludzi... dla mnie beznadzieja
     
  13. TheDarkKnight

    TheDarkKnight Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 16, 2010
    Posty:
    1839
    Polubienia:
    160
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Wielkopolska
    @up nie wygląda to źle, ważny żeby nie przycinało i żeby nie było żadnych spadku wydajności... wątpię żeby więcej dało wycisnąć się z klocka.
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum