1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

2 pytania bardzo ważne daje dziękuje

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Draptol787, Marzec 14, 2010.

  1. Draptol787

    Draptol787 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 11, 2009
    Posty:
    81
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Witam nagrałęm już 3 razy dragon age najpierw przez nero z sesja wielo coś tam poźniej normalnie i za każdym razem pisze na konsoli płyta z wieloma materiałami :/. Nagałęm przez ig burn i to samo. Nagrywałęm plik co ma ponad te 7,5gb a ten co ma 1 kilo to nie. I tu mam pytanie mam oba te pliki nagrywać?? Sprawdziłęm przez abgx i jest wszystko ok z grą. 2. Czy można konsole podłączyć z pc? Z góry dzięki PS: Ważniejsze dla mnie jest to pierwsze pytanie.
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. livingfear

    livingfear Guest

    podczas nagrywania imgburn trzeba wybrac pli dvd a nie iso
     
  4. Draptol787

    Draptol787 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 11, 2009
    Posty:
    81
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    no ale ten dvd ma tylko 1kb a reszta ma 7,5gb
     
  5. livingfear

    livingfear Guest

    podzczas nagrywania programem imgburn wypiera sie plik dvd a nie ISO.
    Rozumiesz?.
    Tak ma byc i kropka.
    dlatego Ci gry nie chodzą bo źle nagrywałeś.
     
  6. Draptol787

    Draptol787 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 11, 2009
    Posty:
    81
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    no dobra :) Tylko ten plik dvd to ten co ma 1kb tak?? :)
     
  7. Eddy.Adam

    Eddy.Adam Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2010
    Posty:
    104
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Wałbrzych

    Tak. Jak zerkniesz do niego to zobaczysz że to jest plik kalibracji Layerbreak żeby program wiedział kiedy ma przejść na drugą warswte płyty
     
  8. livingfear

    livingfear Guest

    Tak,
    w folderze z gra musisz miec dwa pliki ISO I DVD
    wybierasz dvd i nagrywasz gre,program juz sam wie co ma nagrac.
     
  9. batman17

    batman17 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 4, 2009
    Posty:
    186
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Warszawa
    nagrywasz plik DVD jak koledzy mówią nie ISO,a co do podłączenia do PC to powinieneś mieć w instrukcji do xboxa
     
  10. dsdantee

    dsdantee Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 19, 2009
    Posty:
    55
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Szczecin
    xboxa da sie podlaczyc do kompa :) a na pierwsze pytanie juz dostales odpowiedz
     
  11. Touch!

    Touch! V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 15, 2010
    Posty:
    3145
    Polubienia:
    9
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Warszawa
  12. strusiek

    strusiek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 7, 2010
    Posty:
    37
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Słupsk
    Klikasz porostu na plik dvd co am coś koło 2kb i płyta ci sie nagrywa z pliku iso. ale musisz wybrać plik dvd.
     
Wczytywanie...

Poleć forum