1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

2 pytania. ;D

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Sauron24, Marzec 23, 2010.

  1. Sauron24

    Sauron24 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 1, 2010
    Posty:
    127
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    mam 2 pytanie. Pierwsze jest moze idiotyczne, ale jednak chce sie zapytac ;P

    Otoz ja chce grac w na xboksie na monitorze, lecz jak moj brat przychodzi to zawsze chcemy se pyknac mecza w fifie na telewizorze, wiec moje pytanie jest: Czy jezeli ja bede przenosil z miejsca na miejsce xboxa to cos sie moze z nim stac ?

    2.Czytalem ze fala banow nieoficjalnie sie skonczyla, chcialem wejsc na internet zeby sciagnac kodeki, ale jak wejde to mnie oflaguja, lecz moj kolega mowil ze mozna wgrac jakies oprogramowanie i mnie nie oflaguja. Czy jest naprawde cos takiego ?
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Pawlllosss

    Pawlllosss Guest

    Ad.1 Nic się nie stanie:D. Przecież ten sprzęt musi być idioto-odporny, a na pewno na przenoszenie z miejsca na miejsce jest odporny:D
    Ad.2 Nic takiego nie słyszałem.
     
  4. Pinernals

    Pinernals Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 6, 2010
    Posty:
    91
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    1. Od samego przenoszenia to raczej nic się nie stanie, no chyba że upuścisz, ale to już inna sprawa
    2. Nie chodziło mu przypadkiem o iXtreme LT?
     
  5. Sauron24

    Sauron24 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 1, 2010
    Posty:
    127
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
  6. promi

    promi Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 8, 2009
    Posty:
    584
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Bo kupiłeś badziewie - kasa wyrzucona w błoto. Kup kabel vga bigben i problem zniknie
     
  7. Push The Tempo

    Push The Tempo Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 2, 2010
    Posty:
    54
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Rzeszów
    Co do kabla,hmm jest to badziew :) sam go mam ,lecz po ustawieniu różnych ****reli wyszedł mi ładny obraz tylko ja się bawiłem z tym kablem na monitorze crt nie wiem jak jest na LCD i nie koniecznie wywaliłeś kase w błoto ,ustaw rozdzielczość na taką jaką obsługuje twój monitor lub na jakąś inną nie standartową.
     
  8. zonk31

    zonk31 Banned

    Dołączył:
    Grudzień 27, 2009
    Posty:
    433
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Łódź
    1. Nic sie nie stanie, przeciez ten przedmiot nie sluzy do przyklejania, mozna go przenosic.
    2. O fali banów nic mi nie wiadomo ale nic się nie stanie, żeby zainstalować kodeki do filmów musisz (Będąc podłączonym xo XBL) włożyć płytę z filmem do napędu i uruchomić go. Jeśli nie ma kodeka do twojego filmu, wyskoczy okienko aktualizacji kodeku. radze wybrać kilka formatów bo ja kiedyś musiałem na nowo podłączać żeby doinstalować kodeki (chociaż nie wiem czemu)
    pozdro
     
  9. Baldek

    Baldek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 30, 2009
    Posty:
    212
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    K-g
    Ja mam taki sam kabel. Nawet kupiłem u tego samego sprzedawcy. U mnie wszystko gra, nie ma żadnych "podwójnych obrazów". Poszperaj w ustawieniach i będzie dobrze.
     
  10. zonk31

    zonk31 Banned

    Dołączył:
    Grudzień 27, 2009
    Posty:
    433
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Łódź
    mam identyczny kabel bo gram na monitorze 24' w ixa tyle ze do chinchy dokupilem mala przejsciowke zeby podlaczyc glosniki od kompa - kabel dziala bez problemu. jesli masz ustawienia trybu wyswietlania w monitorze to wez cos pozmieniaj, ja mam rozne opcje typu "TV", "Games", "PC" itd i w kazdym zmieniaja mi sie kolory. sprobuj tez docisnac koncowke do monitora i wtyk w konsoli - u mnie w iksie wchodzi ciezej niz oryginalny kabel. ale dziala bez zastrzezen i jestem zadowolony
     
  11. Sauron24

    Sauron24 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 1, 2010
    Posty:
    127
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    moze troche przesadzilem, ale obraz jest stosunkowo niewyrazny, jakby sprawial wrazenie ze obok niego jest drugi.
     
  12. Sevik

    Sevik Banned

    Dołączył:
    Marzec 3, 2010
    Posty:
    51
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    KATOWICE :)
    Co do pierwszego pytania : Konsola może wybuchnąc. Xbox 360 to NIE konsola przenośna. Ja ją często przenosiłem, aż wkońcu gdy ją niosłem podłączyc TV, konsola ZEKSPLODOWAŁA. Niestety, Eksplozja sięgneła prawie całego domu, i musiałem szybko się z rodzina ewakuowac. Cały dom się po chwili zawalił, a skażenie rozprzestrzeniło się na cały Gdańsk i pobliskie wsie. W efekcie, JA i rodzina straciliśmy obywatelstwo polskie, i teraz wprowadziliśmy się do San Marinio i gramy w reprezentacji San Marino w piłce nożnej.
    Pozdrawiam.
     
  13. daniel_66

    daniel_66 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 29, 2009
    Posty:
    210
    Polubienia:
    9
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    rzeszow

    Sevik czlowieku Ty jestes jakis nienormalny ???? czy co.... chlopak sie pyta to zamiast normalnie odpowiedziec to Ty piszesz jakies dziecinne bzdety,az wymiotowac sie chce, za tekies cos to warna powinienies dostac... :mad::mad::mad::mad: a wracajac do tematu , to nic sie nie stanie,ja sam tak robie... i nic sie zlego nie dzieje...:D:D..chociaz po pewnym czasie wejscia sie moga poluzowac...pozdro
     
  14. lilulu22

    lilulu22 Banned

    Dołączył:
    Luty 20, 2010
    Posty:
    67
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Augustów/Słupsk
    Takich tematów o przenoszeniu ustawieniu konsoli jest mnóstwo wystarczy poszukać a Sevik dobrze napisał o konsoli . dobrze że żyje ta explozja mogła go zabić ^^
     
  15. Sauron24

    Sauron24 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 1, 2010
    Posty:
    127
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Kurde to chyba jednak nie bede jej przenosil ;D.

    Ktos moze jeszcze odpowie na pytanie zwiazane z kablem ?
     
  16. michallock

    michallock Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Marzec 22, 2010
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    ja tez chciałbym wiedziec :D noooob :D
     
  17. Sauron24

    Sauron24 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 1, 2010
    Posty:
    127
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
  18. akir

    akir Xbox One Xbox One V.I.P Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2008
    Posty:
    12074
    Polubienia:
    1068
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    Kup nowy kabel lub wymień w tym wszystkie przewody, to jest normalka w tej kasie kabla. Jeden działa drugi nie
     
  19. DamiannPL

    DamiannPL Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 10, 2009
    Posty:
    158
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Monachium

    Konsoli sie nic nie stanie możesz i tak robic setki razy.
    Co do banow tak fala sie jak narazie uspokoila ale ludzie dostaja dalej bany ... jesli masz przerobiona konsole na chwile jak sie podlaczysz nic ci sie nie stanie ... wejdz najlepiej na strone xbox360.com i sprawdz czy jest na gwaranci albo zadzwoń na infolinie powiedzą ci od reki jeśli jest podłącz do neta wsadź ze 3 filmy ściągnie kodeki odłącz i tyle:)

    Co do kabla wydaje mi sie ze to winna twojego monitora a nie kabla jeśli już 3 osoby napisały ze kabel u nich działa i to od tego samego sprzedawcy, sprawdź na innym monitorze albo jeśli masz w domu LCD lub Plazme tez maja wejście VGA dla PCtow
     
  20. Piotrek ELO

    Piotrek ELO Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 8, 2010
    Posty:
    1039
    Polubienia:
    12
    Punkty za osiągnięcia:
    38
  21. Sauron24

    Sauron24 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 1, 2010
    Posty:
    127
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    ostatnia prosba. Jezeli ktos ma taki sam kabel jak ja, czy moglby zrobic zdjecie obrazu (najlepiej z dashboarda).
     
Wczytywanie...

Poleć forum