1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

2 Xboxy problem z uzyskaniem połączenia między nimi

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez nextus, Grudzień 28, 2012.

1. nextus

nextus Użytkownik Użytkownik Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    KrakĂłw, Poland
    Kłaniam się. Jestem tu nowy, na wstępie napisze że nie jestem laikiem i nie jestem też gimnazjalistą więc odpowiedzi typu " spróbuj dodać do znajomych itp" nie są mile widziane.
    Problem polega na tym że nie mogę zagrać z szwagrem w trybie multiplayer w jakąkolwiek gre. Również Video kinect nie działa z nim
    1 konsola (Xbox 360 slim 250 + kinect ) - to moja konsola. Oczywiście jest subskrypcja konta gold wszystko działa mogę grać w kinect sport z innymi bardzo dobrze wszystkich słyszę itp, mogę rozmawiać z wideo przez Video kinect.
    2. Konsola (xbox 360 slim 250 + kinect) konsola szwagra. On również ma subskrypcje konta gold, może grać w innymi w kinect sport również działa u niego Video kinect