1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

2k12 nie dziala, pomocy

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez 71elevation, Październik 16, 2011.

1. 71elevation

71elevation Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Konsole mam od tygodnia i jestem niemal zielony. Czytając pare poradnikow wiem juz jak nagrywc gry, jak sprawdzac obraz przez abgxa itp. Ostatnie 2 gry nie chca sie wypalic. NBA 2k12 i forza4. W abgxa wyskakuje komunikat bla bla isnt recognized as xbox 360 iso or stealth file. Jak to spaczować, zainstalować? Szukam tutaj, szukam w googlach i nie moge znalesc dzialającej metody w przypadku tego komunikatu. Nagrana plyte w clone cd konsola czyta jako czysta plyte, sciagnalem obie gry z innego zrodła i dalej ten sam komunikat. Jak to uruchomic ? zalezy mi na nba2k12.Błagam o jakis link i pomoc co krok po kroku zrobić ? Mam Lt+ 1.9.1

2. Lotnik421 Xbox One

3. surferj24

surferj24 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    10
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Gotham City
    musisz miec lt+ 2.0 inaczej żadna z tych gier ci nie pojdzie

4. 71elevation

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    A jeśli zakupie oryginał ? Czy kupujac oryginalna gre za 200zł nadal musze cos zmieniac aktualizowac itp ? :/ Jeśli zrobie aktualizacje to konsola będzie czytac pozostae kopie zapasowe czy przeróbka zniknie ?

5. surferj24

surferj24 Użytkownik Użytkownik