1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

[360 SILM] spadek klatek podczas gier

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez przemek_sbs2k, Marzec 11, 2014.

1. przemek_sbs2k

przemek_sbs2k Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Witajcie,

Jest to moja pierwsza konsolka dlatego jestem zielony w tych sprawach :)

Moja konsolka to SLIM z najnowszym softem. Oczywiście nie przerobiona. Dość często mam spadki fpsów podczas gier. Pierwszą grę jaką zagrałem na tej konsolce był FarCry3. Podczas poruszania się w lasach czy jeźdzenia autem było wszystko ok, ale gry wchodze w dowolne miasto gra pokazuje znaczy spadek klatek. Myślałem że to może wina gry ale taki sam problem mam np. z GTA 5. Obie gry zainstalowane są na dysku.

Pobierałem jakieś różne dema i tam ten problem nie występował. Od czego jest to zależne ?

Możecie coś sensownego doradzić ??
    Przemek

2. Lotnik421 Xbox One

3. Joma97

Joma97 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Z tego co mi wiadomo w Farcry 3 były te spadki fps taka ta gra wyszla niestety. A co do GTA V to może płytka porysowana

4. przemek_sbs2k

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    GTA nie ma takich spadków jak ten FC3. Nie gram z płyty, oba dyski zgrałem na twardziela. Chodz podobno nie powinno się zgrywac drugiego dysku bo nie wczytuje tekstur. Moze to tego wina ?

5. krzys1190