1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

650 mln złotych - tyle jest wart polski rynek konsol i gier pudełkowych

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Październik 22, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28042
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Nie często otrzymujemy tak dokładne dane dotyczące naszej branży, ale GfK SE kolejny raz nie zawiódł. Firma przedstawiła interesujące informacje na temat rynku konsol oraz gier pudełkowych w naszym kraju.

    GfK opublikowała na najnowszy raport, który obejmuje konsole (stacjonarne i przenośne) oraz gry (konsolowe oraz komputerowe), które są sprzedawane w pudełkach. Wartość rodzimego rynku osiągnęła 650 mln złotych i zanotowała 8,5% wzrost względem poprzedniego roku.

    Koncern podał, że świetny wynik osiągnęły konsole ósmej generacji (PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Wii U), których liczba zwiększyła się dwukrotnie w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku – udział ilościowy wynosi 67%.

    Mimo wszystko nadal gry na poprzednią generację mogą pochwalić się największym udziałem w sprzedaży – 67% (ponad czterokrotny wzrost).

    Ciekawostką również jest informacja, że bardzo dobrze w Polsce radzą sobie produkcje na komputery osobiste – to właśnie na PC-tach został odnotowany najwyższy wzrost sprzedaży – 17%.

    GfK SE zebrało dane z prawie 6000 sklepów.

    Tak prezentują się wszystkie dane:

    [​IMG]
    [​IMG]

     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. krzys1190

    krzys1190 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2008
    Posty:
    3450
    Polubienia:
    1225
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    To dobrze że jest wzrost gdy są dobre cyferki to nasz rynek jest bardziej interesujący dla reszty świata.
     
  4. kornik16

    kornik16 Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 3, 2012
    Posty:
    42
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Płeć:
    Mężczyzna
    Taa. Twórcy DESTINY stwierdzili że polska nie jest interesująca i nawet napisów polskich nie mamy a za produkt 200zł trzeba dać :(
     
Wczytywanie...

Poleć forum