1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

74850c po nieudanym flashu nie wykrywa go bios

Temat na forum 'LT' rozpoczęty przez CrystalDrill, Lipiec 24, 2011.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. CrystalDrill

CrystalDrill Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Bolesławiec
    Witam. Z zawodu i zamiłowania jestem informatykiem-elektronikiem- serwisantem
    W kwestii xboxa jestem nowy - kumpel przyniósł mi dziś napęd - 74850c który chciał sam zaktualizować (miał wcześniej 1.1 wgrane) zczytał klucz -
    mam pliki - dummy identify inquiry key i serial. Jednak podczas flashowania zawiesił mu się komp... i teraz do mnie z łzami w oczach iż nie widać napędu w biosie..
    Podłączyłem - i na serio nie widać, coś idzie z tym zrobić? napęd po podłączeniu do xboxa nie reaguje - nie da się wyciągnąć tacki automatycznie - tylko emergency push.

czy jest jakaś możliwość odratowania konsoli/napędu?
    nowy napęd?

Miałem zamiar zagłębić się w przerabianie xboxa - na oku mam x360usb jednak wciąż się dokształcam

2. Lotnik421 Xbox One

3. opeael2

opeael2 Pomocnik Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik PSforum.pl

Polubienia:
    390
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Nidzica
    pewnie że da radę...trzeba na ślepo go wprowadzić w vendor mode i wgrac co trzeba

4. 33-300

33-300 Banned

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    33-300