1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

abgx 360 DVD Burned

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez jakubmistrz, Kwiecień 21, 2010.

1. jakubmistrz

jakubmistrz Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Czesc, mam problem z nowym Splinter Cellem. Na wstepie musze powiedziec ze jestem zielony w te klocki :D Otoz wypalilem plytke z nowa gra i on ma nie dziala - czyt. pokazuje sie tylko logo xboxa. Kumpel mowil ze to przez to ze gry sa nowe a ja mam stary soft zainstalowany na sciagane gry. I teraz mam do was pytanie. Czy da sie wypalona gre zpatchowac abgx360 zeby dzialala poprawnie czy musze leciec po nowa plytke i patchowac iso przed nagraniem?

tutaj daje jeszcze screena z patchowaniem z plyty. W autofixie (abgx) zaznaczalem Level 2 i Adjust SS v1 angel 359 for iXtreme < v1.4

2. Lotnik421 Xbox One

3. filemon1993

filemon1993 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Łódź
    Wystarczy ze nagrasz sobie płytkę z ActivateISO i przed włożeniem gry będziesz ja wkładał do napędu.

4. jakubmistrz

jakubmistrz Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    okej wiec kupilem nowa plytke verbatima 8x dvd+r dl zatem co teraz radzicie mi zrobic? chcialbym dzis pograc w splintera a mam tylko jedna plytke i nie chce jej zmarnowac :D a wiec: