ABGX- Tu wklejamy screeny- problemy i pytania. CZYTAĆ #1 POST!

Blood.

V.I.P
V.I.P
Użytkownik
Z racji tego, że tego typu tematy są nagminnie zakladane, zbieram wszystko w jeden, by nie zaśmiecać reszty działów.

Jak w temacie, wklejamy tu screeny i pytamy o wszystko związane z ABGX.

Przed napisaniem postu, zajrzyj tutaj (wytłumaczenie błedów w abgx) // JaZz
 

Uped

Użytkownik
Użytkownik

Jestem zielony jeśli chodzi o ABGX'a więc nie wiem jak rozumieć ten żółty napis. I czy jeśli tak mi pokaże to czy można nagrać płytę?
 

mk1981

Użytkownik
Użytkownik
...można...
 

Uped

Użytkownik
Użytkownik
ale jak przepuściłem przez xdvdmultera to mi nie pokazało zgodność z Ixtreme a sam mam go 1.5
 

bastek16

Użytkownik
Użytkownik
jezeli masz ixtreme lt lub lt+ i uzywasz live to lepiej tego nie wkladaj do konsoli chyba ze masz juz bana to mozesz spokojnie grac
 

Uped

Użytkownik
Użytkownik
Nie zamierzam grac na Multi, więc mi to nie przeszkadza. Zmienić wave, nagrać i będzie chodziła? A właściwie to co abgx napisał tam na żółto o co to chodziło?
 

bastek16

Użytkownik
Użytkownik
ze nie maja tej wersji w bazie danych i ze abgx nie mogl naprawic tam jakiesgos pliki bo go nie znalazl ale jak grasz offline to wszystko bd dzialac
 

Uped

Użytkownik
Użytkownik
A jednak gdy nagrałem grę i włożyłem do napędu to nie działa. Odpala się jedynie jakieś wideo xboxa i jest jakiś napis w kilku językach.
 
ok, pierwsze pytanie: czy ten black ops jest po polsku (lub w innym języku) czy po angielsku? Drugie pytanie: jeśli pykam w gry które mają logi takie jak kolega wyżej (wszystko na zielono, a czasami ap25 albo auto patch na żółto) i gram w nie offline to podepne się do live i ban? czy muszę zagrać w taką grę dopiero ?
 

Uped

Użytkownik
Użytkownik