-=SETH=-
-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl
Nie przywiązujcie się zanadto do głównego bohatera Watch Dogs - może się bowiem okazać, że w ewentualnej drugiej części jego rolę przejmie inna postać.
Szef Ubisoftu Yves Guillemot nie chce przesądzać, czy w Watch Dogs 2 - o ile gra oczywiście powstanie - wcielimy się ponownie w Aidena Pearce'a. - Wiedzieliśmy, że obsada spotka się ze skrajnymi opiniami. Niektórzy pokochali te postacie, inni nie. Trudno było zadowolić wszystkich - mówi Guillemot.
- Po tym, jak zobaczyliśmy reakcje, wiemy co będziemy musieli zrobić, by się poprawić. Nie mogę powiedzieć, że Aiden Pearce będzie głównym bohaterem kolejnej części, ponieważ sam tego nie wiem. Zobaczymy - dodaje oględnie dyrektor wykonawczy francuskiej firmy wydawniczej.
Guillemot zapytany natomiast o powszechny problem w branży gier, jakim jest obsadzanie w głównej roli "wściekłego białego faceta", odpowiada: - Pracujemy nad tym. Chcemy spędzić więcej czasu na tworzonych przez nas światach i postaciach. Będziecie widzieć tego coraz więcej. Staramy się nieco odcinać od tego, co robiliśmy w przeszłości z postaciami. Spróbujemy wprowadzić większą różnorodność na tym polu.
Szef Ubisoftu Yves Guillemot nie chce przesądzać, czy w Watch Dogs 2 - o ile gra oczywiście powstanie - wcielimy się ponownie w Aidena Pearce'a. - Wiedzieliśmy, że obsada spotka się ze skrajnymi opiniami. Niektórzy pokochali te postacie, inni nie. Trudno było zadowolić wszystkich - mówi Guillemot.
- Po tym, jak zobaczyliśmy reakcje, wiemy co będziemy musieli zrobić, by się poprawić. Nie mogę powiedzieć, że Aiden Pearce będzie głównym bohaterem kolejnej części, ponieważ sam tego nie wiem. Zobaczymy - dodaje oględnie dyrektor wykonawczy francuskiej firmy wydawniczej.
Guillemot zapytany natomiast o powszechny problem w branży gier, jakim jest obsadzanie w głównej roli "wściekłego białego faceta", odpowiada: - Pracujemy nad tym. Chcemy spędzić więcej czasu na tworzonych przez nas światach i postaciach. Będziecie widzieć tego coraz więcej. Staramy się nieco odcinać od tego, co robiliśmy w przeszłości z postaciami. Spróbujemy wprowadzić większą różnorodność na tym polu.