1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

aktualizacja konosli

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez yamahar1rn19, Listopad 4, 2010.

1. yamahar1rn19

yamahar1rn19 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    witam jestem zielony w te klocki a włozylem ostatnio gierke naruto ultimate nija storm 2 i konsola zawolala o aktualizacje jakis tekst byl typu ze trzeba zaktualizowac konsole i dwa wybory czy chcesz to zrobic teraz lucz ze nie chcesz no jasne jak sloneczko a teraz moj problem oczywiscie trzeba podpiac konosle do neta a trzeba miec do te j aktualizacji xbox live? jest opcja bana? co to sie niby zrobi zaktualizuje dasha do tego by nowego pod kinect czy zostanie ten sam ktory mam tego z awatarami tylko go troche odswiezy no i jak to lepiej zrobic podpiac konsole do neta i zaktualizowac czy ofline? podziekuje kazdemu za wypowiedz w temacie odrazu mowie ze musze to zrobic z płyty nie z pendriva

2. Lotnik421 Xbox One

3. Centek

Centek Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Lepiej to zrób z płyty offline bo inaczej może wykryć... jaką masz przeróbkę? jeżeli na poziomie 1.6 i niższe to radzę zrobić tak:
    Zaktualizuj offline najlepiej już.