1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Aktualizacja konsoli przez FlashUSB

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez enjoy1323, Listopad 6, 2012.

1. enjoy1323

enjoy1323 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam, jestem nowym użytkownikiem tego forum i od razu mówię, że jeśli chodzi o xbox'a i różnego rodzaju skróty w temacie tej konsoli to jestem zielony, więc prosiłbym na wstępie aby każdy kto będzie mi pomagał używał prostych zwrotów tak abym wszystko zrozumiał.. (dziękuję)