1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Aktualizacja LT

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Bartek4, Grudzień 27, 2011.

1. Bartek4

Bartek4 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam.To moj pierwszy post na tym forum wiec prosze o wyrozumialosc.Jesli chodzi o xboxa jestem totalnie zielony,bo jak dotad gralem tylko na PS3.Chce kupic jakiegos xboxa za mala sume,tylko do piratow,niepotrzebne mi online.Interesuje mnie ta aukcja Xbox 360 przerobiony (2020055555) - Aukcje internetowe Allegro .Tylko rodzi sie pytanie co musze zrobic aby grac na nim w takie gry jak Fifa 12,Forza 4 itp,chodzi mi o gry z nowym zabezpieczeniem.Czy moge zrobic to samemu ?

2. Lotnik421 Xbox One

3. Kakashi

Kakashi Banned

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Śląsk
    na tej konsoli pograsz starsze gry jest to bardzo awaryjny falcon, a lt lt przy troszkę chęci ,umiejetności czytania wgrasz sam plus poradzisz sobie z nowymi grami

4. Bartek4

Bartek4 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Wiec co byscie zrobili na moim miejscu ? Wzieli byscie ja ?

Moglbys zapodac link do tutka jak wgrac lt ?

5. Kakashi

Kakashi Banned

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Śląsk
    trzeba wiedzieć jaki tam jest napęd żeby przerobić, a sprawa dwa szukać arcade z płytą główną jasper za ta cene da się nabyć