1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Aktualizacja nowych gier

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez daniello001, Grudzień 20, 2011.

1. daniello001

daniello001 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam.
    Jestem laikiem w sprawach konsoli a nie znalazłem rozwiązania na forum dla mojego problemu.
    Kupiłem konsolę Xbox360 Premium 60GB po przeróbce(nie wiem jaka to przeróbka)
    Mam kopię zapasową NFS the run i GTA IV i każda z tych gier pyta o aktualizację ale trzeba ją pobrać z neta (oczywiście nie podłączam jej ze względu na cichą aktualizację o której czytałem)
    Zaktualizowałem dasha na wersję 12625. I dalej pyta mnie o aktualizację po włożeniu kopii.
    Co zrobić? Pomóżcie laikowi... chrześniak chce pograć a to był prezent na święta...

2. Lotnik421 Xbox One

3. roman9440

roman9440 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1