Aktualizacja oprogramowania.

Status
Temat zamknięty. Nie możn a w nim odpowiadać.

Cinoj

Świeżak
Świeżak
Witam, ostatnio ściągnąłem i wypaliłem Dirta 3. Wyskoczyło, że muszę zaktualizować oprogramowanie. Może mi ktoś podać link, gdzie jest to opisane? Jestem w tym zupełnie zielony, nigdy niczego nie aktualizowałem - tylko wypalałem i grałem ;) Z góry dzięki.
 

Daniel1979

Użytkownik
Użytkownik
Jaką masz przeróbkę , jaki dash? Dirt wymaga dasha 12625 , więc jeśli masz LT+ to do niego możesz konsole zaktualizować , ale wyższego nie wgrywaj na razie. Dash powinien być na płycie z grą. Jeśli nie zmieniałeś wave to możesz go wgrać z płyty z Dirtem. Dajesz tak i czekasz na chwilę. Jeśli zmieniałeś wave to znaczy , że nie masz LT+ i dasha musisz wgrać z pendka , bądz płyty.
Opisy szukać na forum , a dash w mojej sygnaturze.
 

Cinoj

Świeżak
Świeżak
Nie mam pojęcia, jaka to przeróbka, ani jaki dash. Jak mam to sprawdzić?

Dobra, zrobiłem tak jak mówiłeś - dałem, żeby się zaktualizował sam z płyty z Dirtem. Niby jest ok, zainstalowało się, zmienił się wygląd menu, ale gra nie działa - nie można odczytać, wyskakuje żebym przetarł płytkę albo spróbował uruchomić jeszcze raz konsolę, niestety to nic nie daje. Inne gry działają normalnie. Źle wypalona płytka? Bo wcześniej nie miałem takich problemów.
 

Cinoj

Świeżak
Świeżak
Podbijam, bo mam problem.
Zainstalowałem dasha z płytki z DIRTem 3 i CoD: MW2 przestał mi działać. Co mam zrobić, żeby w niego pograć? Oraz czy ściągając Crysisa 2 PL, będę mógł w niego normalnie pograć? Bardzo proszę o odpowiedź, z góry dzięki.


I jak sprawdzić, jaką mam przeróbkę? Przerabiałem dokładnie rok temu.
 

Cinoj

Świeżak
Świeżak
Jeszcze raz podbijam.
Panowie, to naprawdę ważne ;)
 

bgszef!

Użytkownik
Użytkownik
Podbijam, bo mam problem.