1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Aktualizacja przeróbki.

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Woitek, Listopad 12, 2011.

1. Woitek

Woitek Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam, jestem zielony w temacie xboxów i ich przeróbek więc chciałbym dowiedzieć się kilku rzeczy. Mam konsolę z napędem liteon i jest ona przerobiona lecz nie pamiętam jaka wersja jest wgrana, bo już taką kupiłem. Tak więc chciałbym zaktualizować tą moją przeróbkę i dasha. Powinienem przerabiać teraz czy poczekać parę dni aż wyjdzie nowy dash? Jaka jest najaktualniejsza wersja przeróbki dla liteona i czy jak ją wgram to będą działały mi kopie zapasowe najnowszych gier takich jak F.3.A.R czy też Skyrim? Tak więc proszę o info i rady by przy dawaniu do przeróbki nie zrobili mnie w jajo i nie nacieli na większy rachuneczek.

2. Lotnik421 Xbox One

3. domingta

domingta Banned

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Raczej nowy dash nie będzie reflashował napędu, możesz śmiało dać aby ci wgrali LT+ 2.0, jak masz klucz napędu to przeróbka jest banalnie prosta.

4. Woitek

Woitek Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1