1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Aktualizacja

Temat na forum 'Konsola' rozpoczęty przez Maggicco, Czerwiec 24, 2011.

1. Maggicco

Maggicco Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Witam,

mam problem podobny jak w temacie http://xboxforum.pl/konsoli-f23/po-aktualizacji-92921.html. Tylko ja mam iXtreme 1.6.
    Jestem w tym zielony i nie wiem co mam robić, żeby przywrócić przeróbkę. Trochę poszukałem i praktycznie wszędzie pisali, że trzeba czekać na lt 1.9.
    Nie wiem czy w tym przypadku trzeba rozbierać konsolę, by wgrać to od nowa ? Przepraszam, że tak nie składnie, ale mam lekki mętlik w głowie od tego
    wszystkiego. Moje pytanie po prostu brzmi, co mam dalej robić ?

Proszę o darowanie sobie komentarzy w stylu "graj teraz na oryginałach". Jest to moja sprawa w jakie gry gram.

Z góry dziękuję

2. Lotnik421 Xbox One

3. ...:::Anarkad:::...

...:::Anarkad:::... Pomocnik Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

Polubienia:
    191
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    najlepiej oddaj konsole do przeróbki na ixtreme lt+.19

4. bgszef!

bgszef! Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    w Miescie
    Od 2009 roku na forum i pytasz sie czy tzreba konsole rozbierac, zeby przerobic? OMG Na poczatek zacznij od dzialu Firmware napedow

5. Maggicco

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    3