1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Alan Wake nie będzie frustrować graczy

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez TymonPRO, Lipiec 30, 2009.

  1. TymonPRO

    TymonPRO XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 7, 2008
    Posty:
    624
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    [​IMG]

    Twórcy Alana Wake nie chcą frustrować graczy swoją produkcją. W wywiadzie udzielonemu 1UP Oskari Hakkinen i Matias Myllrinne z Remedy odpowiadają na rozmaite pytania, między innymi mówiąc o serialowej konstrukcji swojej gry, o tym, że kiedyś miała ona strukturę otwartego świata, co zmieniło się, ponieważ trudniej było im wówczas dobrze prowadzić historię i uzyskać dramatyczne zwroty akcji.


    Deweloperzy mówią też nieco o inspiracjach różnymi książkami, grami i serialami, takimi jak chociażby Twin Peaks. No ale przejdźmy do tych frustracji. Na pytanie o to, czy będą sytuacje, kiedy amunicja będzie trudno dostępna Remedy odpowiada:
    Nie chcesz frustrować gracza zarządzaniem ekwipunkiem

    Nie oznacza to jednak, że nie będziemy mieli w grze sytuacji, kiedy zacznie nagle brakować nam niezbędnych do przetrwania zasobów. Zawsze jednak będzie można przechytrzyć przeciwników. To nie broń w Alanie Wake'u będzie decydować o zwycięstwie.

    Oprócz walki w grze pojawią się zagadki logiczne.
    Pojawią się minigry . ale jeżeli chodzi o zagadki logiczne żadna z nich nie będzie ani zbyt rozbudowana ani zbyt frustrująca.

    Twórcy podają przykłady naturalnego wykorzystania zagadek, takiego jak odpowiednie ustawienie lamp, aby zapewnić sobie osłonę przed mrokiem, czy stworzenie ścieżki oświetlającej drogą do generatora prądu. Nie trudno się domyślić, że zabawy światłem i ciemnością będą częstym elementem rozgrywki.

    Remedy mówi również, że co jakiś czas zdarzy nam się wrócić do odwiedzanej wcześniej lokacji. Nie będzie to jednak bezsensowny "powrót przez pusty poziom by znaleźć klucz otwierający drzwi", ale bardziej odwiedzanie poznanych za dnia lokacji w nocy, kiedy wszystko się tam zmienia, bądź też miejsc, obok których do tej pory działa się akcja.

    Cóż, jak na razie Alan Wake budzi u mnie dość mieszane uczucia. W zasadzie wszystko zależy od tego, jak dużo w grze będziemy mieli elementów fabularnych i przygodowych, a ile walk z opętanymi mieszkańcami i koparkami. Czekamy na więcej informacji.

    Alan Wake nie będzie frustrować graczy
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. hawkes

    hawkes Banned

    Dołączył:
    Listopad 7, 2008
    Posty:
    140
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Łapy
    Śmierdzi każualem.. Nie frustrujmy graczy, dajmy im nieskończoność amunicji i żeby nie było za trudno możliwość ,,przechytrzenia'' przeciwników.. Zacytuję tytuł pewnego programu z telewizji: ,,Szkoda Gadać''...
     
  4. zapdox

    zapdox Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 2, 2009
    Posty:
    16
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Elbląg
    Wolał bym jak najwięcej tych elementów "Fabularnych i przygodowych" mało jest takich gier na rynku... A szkoda ;/
     
  5. mat01

    mat01 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 18, 2009
    Posty:
    131
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Pozyjemy zobaczymy. Nie ma co narzekac. Jakby byla za trudna to jeszcze bardziej byscie marudzili
     
Wczytywanie...

Poleć forum