1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Analiza grafiki w becie Destiny - starcie platform dwóch generacji!

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Lipiec 22, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28086
    Polubienia:
    3213
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    W Destiny można pograć również na konsolach last-genowych. Czy Bungie dobrze poradziło sobie z przygotowaniem nowego silnika graficznego, który podołałby temu zadaniu? Redakcja Digital Foundry, działająca w ramach Eurogamera, postanowiła drobiazgowo przeanalizować ten temat.

    Jeśli ktoś spisywał na straty last-genowe wersje Destiny, to pewnie przeżyje spory szok. Okazuje się bowiem, że wersja gry na PS3 (beta) wcale nie odbiega w istotny sposób od poziomu wizualnego edycji na PS4. Tytuł działa w natywnej rozdzielczości 1024x624 i wykorzystuje efekty post-processingu FXAA. Największą różnicą między platformami jest oczywiście rozdzielczość, ale już np. system oświetlenia generuje bardzo podobne efekty na obu sprzętach. Framerate również jest stabilny - zablokowany na poziomie 30 fps (włączony v-sync).

    Jest jeden element, który wypada znacznie gorzej na PS3 - jakość cieni. Migające, "rozpikselowane" cienie to "zdecydowanie największy wizualny problem wersji na PS3". Pomimo tego w analizie Digital Forge można przeczytać, że:







     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. akir

    akir Xbox One Xbox One V.I.P Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2008
    Posty:
    12074
    Polubienia:
    1067
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    Bylo miejsce ze na ps3 lepsza tekstura. H3he
     
  4. maxoff

    maxoff Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 18, 2010
    Posty:
    1283
    Polubienia:
    182
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Różnica jest widoczna gołym okiem na korzyść PS4 to chyba oczywiste jednak myślę że każdy z nas oczekiwał czegoś więcej po nextgenach w konfrontacji z poprzednią generacją konsol z PRZED 8 lat (a to EPOKA jeśli chodzi o sprzęt komputerowy) !!!
    Zresztą podobne porównanie które ostatnio było z Titanfal'em wersja ONE Vs X360 także różnice widoczne gołym okiem jednak każdy oczekiwał czegoś wiecej...
     
  5. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5421
    Polubienia:
    1665
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    Różnica kolosalna :)

    Ale i tak zagram na X360 :)
     
  6. krzys1190

    krzys1190 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2008
    Posty:
    3466
    Polubienia:
    1234
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Ja tu widzę tylko 2 różnice, rozdzielczość oraz tekstury.
     
  7. nemesis48s

    nemesis48s Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 12, 2013
    Posty:
    430
    Polubienia:
    52
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    radom
    Same tekstury robią kolosalną różnice
     
Wczytywanie...

Poleć forum