1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Analiza techniczna kampanii Call of Duty: Black Ops III - PS4 vs Xbox One. 60 FPS? Chyba w reklamach

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Listopad 12, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28151
    Polubienia:
    3221
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Digital Foundry tym razem przedstawiło analizę techniczną kampanii Call of Duty: Black Ops III. Z danych wynika, że niestety, ale znów pojawia się problem optymalizacji gry na obydwie platformy.

    Choć z zestawienia wychodzi zwycięsko PS4, to ciężko mówić tu o jakimś zwycięstwie, kiedy kampania Call of Duty: Black Ops III na obydwu sprzętach nie trzyma stabilnych 60 klatek na sekundę, przez większość czasu utrzymując się na poziomie 40-50.

    Dodatkowo Call of Duty: Black Ops III posiada mechanizm dynamicznej zmiany rozdzielczości. Docelowo na platformie Sony mamy 1080p, a u konkurencji 900p, ale w rzeczywistości rozdzielczości w trakcie gry przełączają się na niższe, aby utrzymać ilość klatek na sekundę powyżej 30. W wypadku PlayStation 4 mówimy tutaj o przełączaniu się z 1920x1080 na 1360x1080, a w wypadku Xbox One następuje spadek z 1600x900 na 1280x900, w której gra według Digital Foundry działa dłuższy czas.

    Nie, że tego nie można zaakceptować. Jeśli mechanizm umożliwiłby utrzymanie solidnych 60 klatek na sekundę, co w grze FPS jest kluczowe, byłoby to do zaakceptowania. Problem polega na tym, że tak nie jest. Strach jednak pomyśleć, co by się działo, gdyby w ogóle go nie było.



     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. maxoff

    maxoff Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 18, 2010
    Posty:
    1283
    Polubienia:
    182
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Za rok, za dwa to pewnie będziemy bić brawo producentom jak gra choć przez chwilę będzie działać w 720p., a 1080p. to pewnie jedynie w dashu konsoli uzyskamy :rolleyes:
     
    sweeterek lubi to.
Wczytywanie...

Poleć forum