1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Animacje najwyższych lotów podstawą imersji w Call of Duty: Advanced Warfare

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Lipiec 1, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28050
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Dla Sledgehammer Games nowa generacja to możliwość zaoferowania graczom imersji na najwyższym poziomie. Fotorealistyczna grafika, mimika twarzy bohaterów i oddzielnie animowany egzoszkielet ma wciągnąć nas w klimat gry jak żadna inna gra.

    Na tyle wiernie oddana ekspresja występujących w grze postaci, by odpowiednio oddać kunszt aktorski Spacey'ego? Twórcy mierzą wysoko, starając się utrzymać wrażenie "bycia" w grze. Tak, imersja jest dla dewelopera bardzo ważna, a nowy sprzęt ma w końcu pozwolić na urzeczywistnienie tej wizji. Ale co z minioną generacją?

    Premiera Call of Duty: Advanced Warfare 4 listopada.



     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. warone

    warone Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 30, 2010
    Posty:
    1399
    Polubienia:
    324
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Belgia
    Duzo BLA BLA BLA i mało pokazali :(
     
  4. DJ.Bart

    DJ.Bart Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 25, 2009
    Posty:
    428
    Polubienia:
    27
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Tczew
    Widać gołym okiem różnice graficzną miedzy AW, a choćby Ghostem. Ciekawi mnie fizyka i kod sieciowy i jest mowa o serwerach dedykowanych, no ale pozostało czekać na dalsze informacje i pokaz z multi.
     
  5. Bis

    Bis Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 22, 2009
    Posty:
    372
    Polubienia:
    28
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Wygląda ciekawie, ale nie dla mnie. Nie lubię futurystycznych strzelanek. Czekam na powrót to IIWŚ w nowej oprawie graficznej. Oskryptowane 'wielkie' akcje już mi się znudziły. Tęsknie za zaśnieżonym Stalingradem i nasłuchiwaniem czy jakiś nazista nie czai się za rogiem.
     
    4 użytkowników lubi ten post.
Wczytywanie...

Poleć forum