Anthem z ogromnym światem, zadaniami dla singlistów i wielkim zaangażowaniem. Nowe szczegóły o marce

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl


BioWare odsłoniło podczas tegorocznego E3 swoją zupełnie nową markę. Anthem pozwoli graczom walczyć z wielkimi bestiami i podczas wydarzenia reżyser produkcji postanowił zdradzić konkretne szczegóły dotyczące rozgrywki.

Anthem to skrywany przez BioWare projekt, który jest opracowywany w studiu od wielu lat. Gra powstawała już podczas tworzenia Mass Effect: Andromeda i zdaniem deweloperów to ich największy projekt w historii.


Na specjalnej audycji YouTube Live pojawił się Jonathan Warner, który postanowił odkryć przed graczami kilka informacji na temat produkcji. Reżyser Anthem potwierdził, że w tytule trafimy do „bardzo dużego, otwartego świata, który gracze będą odkrywać”, a jedną z najważniejszych miejscówek będzie Fort Tarsus, czyli specjalna osada, gdzie zawodnicy rozprostują kości, naprawią sprzęt i zamontują nowe części do swoich egzoszkieletów.

Jednocześnie Corey Gaspur podkreślił na Twitterze, że w tytule nie pojawi się przymus rozgrywki w kooperacji. Anthem będzie zawierać mnóstwo zadań dla pojedynczego gracza i zaoferuje „beztroskie doświadczenie” niezależnie od wybranego sposobu na grę (singlista lub kooperacja). Każde zadanie w tytule przejdziemy bez towarzyszy.

W Anthem ludzie znajdują się na końcu łańcucha pokarmowego. Jesteśmy dobrym mięskiem dla wszystkich biegających po świecie bestii, które są bardzo niebezpieczne. Gracze jednak muszą zapuszczać się w niezbadane rejony, ale mogą zawsze liczyć na Javeliny, czyli specjalne egzoszkielety.

BioWare zapowiada „niesamowitą liczbę broni”, ale aktualnie autorzy nie potwierdzają zaimplementowania do pozycji trybu PVP. Twórcy zaznaczają, że w grze znajduje się „świetna historia w stylu BioWare”, która daje jednocześnie graczom swobodę w podejmowaniu decyzji i kreowaniu zdarzeń.

Anthem nie będzie doświadczeniem na 2-3 miesiące. BioWare ma „zaangażować graczy na długi czas”, ponieważ przygotowany świat można bez problemu rozszerzać i oferować zainteresowanym kolejne atrakcje.


 

Do góry Bottom