1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Anty aliasing w xboxie?

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Marcins94, Grudzień 16, 2011.

  1. Marcins94

    Marcins94 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 15, 2011
    Posty:
    39
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Szczecin
    Czy to normalne, że w grach krawędzie nie są wygładzone?
    Np.
    W red dead redemption tła są tak jakby bez Anty aliasingu, ale twarze wyglądają już lepiej
    gram na monitorze i dosyć blisko siedzę - tak jest zawsze czy cos nie tak?
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. nadrat24

    nadrat24 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 9, 2011
    Posty:
    135
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Mława
    Normalka. Obewna generacja niema aa:D

    Sent from my GT-I5700 using Tapatalk
     
  4. Marcins94

    Marcins94 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 15, 2011
    Posty:
    39
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Szczecin
    dzięki ;) a już się obawiałem, że coś z moim x'em albo kablem nie tak
     
  5. Ciesiel91

    Ciesiel91 V.I.P V.I.P

    Dołączył:
    Maj 31, 2011
    Posty:
    2221
    Polubienia:
    34
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Miasto:
    Warszawa
    jest aa, ale słaby. Często w grach krawędzie są widoczne. Im bliżej tv siedzisz, tym bardziej zwracasz na takie coś uwagę.
     
  6. Marcins94

    Marcins94 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 15, 2011
    Posty:
    39
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Szczecin
    muszę odsunąć się od monitora to nie będę zwracał na to uwagi :D
     
  7. Marcins94

    Marcins94 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 15, 2011
    Posty:
    39
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Szczecin
    tzn że na ps3 sprawa wygląda tak samo?
     
  8. KLAIN

    KLAIN Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 29, 2010
    Posty:
    133
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Zamość (okolice)
    trzeba by poczytac ale wydaje mi sie ze ps3 nie ma wcale a xbox ma tyle ze pwenie ze wzgladu na wysokie wymagania dzisiejszych tytulow pewnie dosc ograniczone.
     
  9. krisr77

    krisr77 Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 19, 2008
    Posty:
    3274
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Warszawa
    ani ps3 ani xbox nie maja sprzetowego AA. jednak tworcy gier implemetuja rozne techniki programowo np: quincunx AA, MSAA czy inne.
     
  10. radas2100

    radas2100 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 11, 2010
    Posty:
    44
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    oni stosuja takie sztuczki ze twaze sa wygladzane a cienie nie albo obiekty w oddali itp ale zazwyczaj to jest wygladzanie typu x2 a x4 to chyba w fnr4 i tych starszych fifach kiedys byl artykul natywne rozdzielczosci gier i bylo tam chyba 100 gier omuwionych
     
Wczytywanie...

Poleć forum