1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Assassin’s Creed III z nowym silnikiem i systemem animacji

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez JaZz, Marzec 27, 2012.

  1. JaZz

    JaZz PlayStation 4 Ryżownik V.I.P XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 7, 2010
    Posty:
    1963
    Polubienia:
    360
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Twórcy Assassin’s Creed III ogłosili, że gra powstaje na nowym silniku graficznym i wykorzysta znacznie ulepszony system animacji. Zdradzono też informacje o pomysłach, które zostały ostatecznie porzucone w trakcie cyklu produkcyjnego.

    [​IMG]
    źródło zdjęcia - gamezilla.komputerswiat.pl

    Ostatnie dwie odsłony cyklu Assassin’s Creed, czyli Brotherhood i Revelations, krytykowane były za brak postępu w kwestii grafiki. W przypadku Assassin’s Creed III Ubisoft nie zamierza powtórzyć tego samego błędu. Twórcy ogłosili właśnie, że gra powstaje na nowym silniku.

    Technologia opracowana została specjalnie na potrzeby trzeciej części. Dzięki niej autorzy mogą m.in. zwiększyć poziom detali postaci i jednocześnie umieścić ich aż dwa tysiące w jednej lokacji. Silnik korzysta też z zupełnie nowego systemu animacji opartego na technologii motion-capture. Kontroluje on nie tylko same ruchy ciała, ale również mimikę twarzy. Co godne pochwały, scenki przerywnikowe powstają przez jednoczesne nagrywanie ruchów i głosów aktorów, co znacznie zwiększy realizm filmików. Z podobnej metody korzysta seria Uncharted i tam daje to wspaniałe efekty.

    Od pewnego czasu wiemy już, że w Assassin’s Creed III pojawi się system pogody. Okazuje się, że nie będzie on jedynie upiększał gry. Zamiast tego wpłynie też na samą rozgrywkę. Przykładowo, broń palna przestanie działać w deszczu.

    Pojawiło się również sporo ciekawych informacji na temat elementów, które zostały wycięte z projektu. W początkowych fazach cyklu produkcyjnego rozważano umieszczenie w grze miasta Filadelfia. Metropolia ta została jednak zbudowana na planie pełnej kątów prostych siatki i przez to zwiedzanie tej lokacji znużyłoby większość graczy. Autorzy chcieli też wyposażyć Connora w wystrzeliwaną linkę z hakiem. Ten gadżet wydawał się jednak zbyt mało realistyczny i przywoływał na myśl Scorpiona z serii Mortal Kombat. Porzucono również skalpowanie, które uznano za zbyt brutalne.

    źródło - gry-online.pl

    Jak w poprzednim temacie pisałem, że zaczynam się jarać, to w tej oto chwili już się nie mogę doczekać gemaplay'u i oczywiście samej gry. :) // xXmlodythcXx
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Mnih

    Mnih XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 24, 2009
    Posty:
    2808
    Polubienia:
    205
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Bydgoszcz
    mam nadzieję, że między Revelations a AC3 będzie taki sam postęp jak między AC1 a AC2 :D nie mogę się doczekać tej części.
     
  4. Altres

    Altres V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 23, 2009
    Posty:
    2387
    Polubienia:
    130
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Głuchołazy
    Aj tam zbyt brutalne 18+ i dawać mi tu skalpowanie.
     
  5. Dr.Analos

    Dr.Analos Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 25, 2011
    Posty:
    330
    Polubienia:
    27
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Dokładnie Taki fajny smaczek z tym skalpowaniem :p a tu taka lipa ...
     
  6. voltan91

    voltan91 XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 15, 2009
    Posty:
    1773
    Polubienia:
    104
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Bytom
  7. Nafta-Katowice

    Nafta-Katowice Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 25, 2008
    Posty:
    669
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Katowice, Poland
    no ciekawe czy xboxy jeszcze pociągną lepszą grafike :D
     
  8. D4Ru73K

    D4Ru73K Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 24, 2009
    Posty:
    803
    Polubienia:
    99
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Częstochowa
    Czyli żaden... Bo w kwestii technicznej było to samo. A sam news w sobie jest oczywiście bzdurą wynikającą z tego, że niektórzy nie znają w ogóle angielskiego. Ubisoft już 2 tygodnie temu powiedział, że engine będzie "nowy" bo mocno modyfikowany. Jak widać słowo "nowy" i "nowy" ma różne znaczenia. W przypadku ACIII silnik będzie z 2007 roku, czyli ten sam, który został wykorzystany w całej serii AC. Silnik nazywa się Anvil, a do zachwalanej animacji zostanie użyty jak zawsze Hovak. Ponieważ programiści mają zamiar podkręcić silnik do granic możliwości, a efekt końcowy będzie lepszy niż w poprzednich częściach stąd słowo "nowy" i nie znaczy to bynajmniej zrobiony od zera. Silnik będzie wciąż ten sam z mocny liftingiem i to tyle co powinniście wiedzieć z tego newsa...

    Uczcie się języków obcych, bo łykacie brednie jak młode pelikany.
     
  9. sid2007

    sid2007 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 23, 2009
    Posty:
    1685
    Polubienia:
    23
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Radom
    Nowy silnik....teraz na koniec generacji by robili? Dajcie spokój , co najwyżej dodadzą jakieś filtry , nowe animacje....i już mogą trąbić , że mają nowy. Tak samo w Revelations mieliśmy ujrzeć mimikę twarzy podobną do tej z LA Noire....podobną heh... Podobna to jest teraz w każdej grze , ale nigdzie nie na takim poziomie.
     
  10. MrDraiger

    MrDraiger V.I.P V.I.P XBOX MANIAK

    Dołączył:
    Sierpień 19, 2009
    Posty:
    2859
    Polubienia:
    334
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Inowrocław
    Ale zmian jest dużo więcej niż w Brotherhoodzie i Revelations razem wziętych i przyrównanych do AC II więc to się ceni. A nowe animacje mnie cieszą, stare nie były złe, ale się już "opatrzyły"
     
  11. cptMichaaX

    cptMichaaX XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 28, 2010
    Posty:
    1146
    Polubienia:
    57
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Miasto:
    Ropczyce
    o Revelations tez było gadanie ze zmienna pora, ulepszone animacje, bla bla bal. Pokażcie gameplay to uwierzymy !
     
  12. neo937

    neo937 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 28, 2009
    Posty:
    713
    Polubienia:
    22
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    "Broń palna nie działa w deszczu" - no rzeczywiście, na to akurat największy wpływ ma silnik graficzny. Jeden skrypt i po wszystkim.

    Motion-capture - jak najbardziej, w Revelations wyglądało to bardzo podobnie do LA Noire, ale jak zauważył sid - nie na takim samym poziomie. Miejmy nadzieję że przez to gra nie będzie zajmować trzech płyt DVD ;]

    Co do samej grafiki - całkiem fajnie wygląda to na obrazku dołączonym do newsa - jeśli gra by tak wyglądała w full detal (PC), to jestem za, ale na chwilę obecną silnik Anvil wymaga co najmniej czterordzeniowca by działać na najwyższych detalach. Możemy mieć tylko nadzieję, że "nowy" silnik będzie dużo lepiej zoptymalizowany i nie będę zmuszony grać na low-detail :D
     
  13. D4Ru73K

    D4Ru73K Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 24, 2009
    Posty:
    803
    Polubienia:
    99
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Częstochowa
    Tylko, że te zmiany są póki co na papierze. Gracz z kilkuletnim doświadczeniem zdaje sobie sprawę, że na etapie produkcji każdego tytułu grupa marketingowców ma za zadanie nakręcenie hypu. Doświadczony gracz pamięta również, że jeszcze żadna gra nie spełniła 100% założonych obietnic, a zatem doświadczony gracz nie łyka tej papki póki nie zobacz GP.

    Ubisioft nie zainwestuje kasy w nowy silnik z prostego powodu, nie zarobi na tym. Tego silnika nie używa się w przypadku innych produkcji, więc jest mało rentowny. Poprawią optymalizację, dodadzą filtry, nowe animacje i to będzie wszystko. Kol3ejna ewolucja i lifting, a to co mówi Ubisoft to tylko czysty populizm. Gdyby producent czy wydawca mógł już kosić kasę na preorderach pół roku przed premierą to mówiliby jeszcze więcej w samych superlatywach.

    Ja życzę sobie, aby poprawili miasto bo życie w nim w każdej części było identyczne, a z czasem robiło się słabe. Życzę również sobie, aby poprawili system walki, bo jak na tytuł w którym mechanika walki jest głównym filarem to element ten jest tandetny. Do poprawy jest też sztuczna inteligencja, modele postaci i ich animacje.

    neo937 MC w AC to nawet nie stał obok LA. Tutaj różnica jest kolosalna. Generalnie modele postaci i ich animacje w AC kiedyś były fajnie, ale czas idzie do przodu i na tle innych tytułów w obecnym czasie AC wypada już słabo.
     
  14. Prevell

    Prevell Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 6, 2011
    Posty:
    56
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    8

    Jak mnie irytują takie posty pseudo-znawców i ekspertów w każdej dziedzinie.
     
  15. JaZz

    JaZz PlayStation 4 Ryżownik V.I.P XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 7, 2010
    Posty:
    1963
    Polubienia:
    360
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    @D4Ru73K może i będzie ten sam silnik tylko podrasowany ale przyznaj, że cała reszta brzmi nieźle:p
    Myśle, że mamy na co czekać.
     
Wczytywanie...

Poleć forum