1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Assassin's Creed Syndicate - jak działa system rzemiosła i personalizacji?

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Wrzesień 29, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28075
    Polubienia:
    3213
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    W Assassin's Creed Syndicate powróci system tworzenia przedmiotów. Gracze będą mogli też personalizować wygląd i umiejętności bohaterów.
    Na stronie UbiBlog opublikowano FAQ, w którym wyjaśniono działanie systemu rzemiosła w grze. Wśród przedmiotów, które będziemy mogli wytworzyć, znajdą się różne elementy wyposażenia oraz ulepszenia - przykładowo, większe sakwy na bomby dymne albo skuteczniejsze lekarstwa. Aby stworzyć dany przedmiot, będziemy potrzebowali schematów i odpowiednich składników. Schematy i materiały znajdziemy w skrzyniach, otrzymamy za wykonane misje albo od sojuszników. Nasze zasoby będziemy mogli też wykorzystać, by uzyskać zniżki w sklepach, umocnić swój gang czy sabotować broń i powozy templariuszy.

    W Assassin's Creed Syndicate będziemy mogli również personalizować bohaterów, wybierając broń i stroje, zmieniając kolory ubrań i inwestując w różne umiejętności. W przypadku Jacoba otrzymamy zestaw pasów, zwiększających jego obronę i skuteczność skradania się, zaś Evie będzie mieć rozmaite peleryny. W grze pojawią się także specjalne stroje - np. strój Ezio będzie można odblokować jako nagrodę Ubisoft Club poprzez Uplay.

    Zaprezentowano też drzewka rozwoju, które będą podzielone na trzy sekcje - Walka, Skradanie się i Ekosystem. W drzewku Ekosystem znajdziemy umiejętności związane z Orlim Wzrokiem, powozami czy gangiem. Jacob i Evie będą mieli unikatowe umiejętności - Jacob będzie lepiej strzelał z rewolweru, skuteczniej walczył i otrzymywał mniejsze obrażenia, zaś Evie otrzyma możliwość wtapiania się w otoczenie, lepiej będzie radzić sobie z nożami do rzucania i ogółem robić mniej hałasu - nawet podczas zabijania ofiary.

    [​IMG]

     
Wczytywanie...

Poleć forum