1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Assassin's Creed Syndicate - świat gry kontra rzeczywistość

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Sierpień 24, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28059
    Polubienia:
    3212
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Świat gry, choć wzorowany na rzeczywistości, musi być nieco zmodyfikowany, by dostosować go do wymagań rozgrywki.
    Projektowanie świata polega na tworzeniu świata wiarygodnego, w którym można się zanurzyć, który można eksplorować i cieszyć się rozgrywką, natomiast projektowanie poziomów to tworzenie krok po kroku elementów, które pozwalają wykorzystać wybrane akcje - powiedział Jonathan Dumont, projektant. - Oczywiście, można te elementy łączyć, ale w przypadku otwartego świata kluczem jest stworzenie solidnych fundamentów, wybranie lokacji dla konkretnych misji, a następnie wprowadzenie modyfikacji, by przystosować je do zadań.

    Dumont dodał, że czasem trzeba nieco naginać projekty lokacji do potrzeb gry zamiast trzymać się sztywno informacji, jak było w rzeczywistości. Dobrym przykładem jest system połączeń kolejowych w mieście: w prawdziwym Londynie istniało wiele stacji, ale nie wszystkie były ze sobą połączone. W Assassin's Creed Syndicate są połączone, ponieważ dzięki temu rozwiązaniu produkcja stała się lepszą grą, a jednocześnie świat rewolucji przemysłowej nie ucierpiał na tej zmianie.

    Assassin's Creed Syndicate ukaże się 23 października 2015 na XOne i PS4, na PC ukaże się jesienią tego roku.

     
Wczytywanie...

Poleć forum