1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Assassin's Creed Syndicate w dobie pokoju - większa koncentracja na bohaterze

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Czerwiec 29, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28042
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    Marc-Alexis Cote opowiada o istotnych zmianach, jakie zajdą w Assassin's Creed Syndicate - zarówno w scenariuszu, jak i rozgrywce.

    [​IMG]

    Akcja Assassin's Creed Syndicate osadzona jest w czasach rewolucji przemysłowej, jaka w drugiej połowie XIX wieku dokonywała się w Wielkiej Brytanii. - Ekscytujące w tej epoce jest to, że nie toczy się w niej wojna, a przynajmniej nie na Wyspach. Dzięki temu będziemy mogli skupić się na głównym bohaterze, a w mniejszym stopniu na różnych wydarzeniach - mówi Marc-Alexis Cote z Ubisoft Quebec.

    Istotne zmiany zajdą również w dynamice rozgrywki, choćby z uwagi na wprowadzoną w Assassin's Creed Syndicate wyrzutnię liny. Wspinanie się na budynki stanie się dzięki niej znacznie szybsze, ale, jak zapewnia na łamach Official Xbox Magazine dyrektor kreatywny z Ubisoft Quebec, stary mechanizm również będzie obecny w grze.

    - Decyzja o wspinaniu się na budynki w dotychczasowym stylu pozostaje i możecie być pewni, że rozmieścimy elementy kolekcjonerskie w różnych częściach budynków - tłumaczy Cote. - Naprawdę uważam jednak, że ten gadżet całkowicie zmienia rozgrywkę z uwagi na to, jak budynki i całe miasto są skonstruowane - stwierdza.

    - Ulice są znacznie szersze. Mamy budynki składające się z czterech i sześciu kondygnacji. Wygląda na to, że naprawdę potrzebujemy tego gadżetu. Widzimy to w playtestach - gracze go uwielbiają. Przemieszczają się po mieście w parkourowym stylu, a dzięki niemu mogą podtrzymać pęd. Poruszanie się jest bardzo szybkie - zapewnia przedstawiciel oddziału w Quebecu.

     
Wczytywanie...

Poleć forum