1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Autorzy Tony Hawk's Pro Skater 5 podkreślają przywiązanie do realizmu w nowym materiale

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Wrzesień 24, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28059
    Polubienia:
    3211
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Już za kilka dni premiera Tony Hawk's Pro Skater 5. Widzieliśmy już spore ilości gameplayu z multiplayerowych trybów nowej gry. Teraz pora na zwiastun, dzięki któremu poznajemy "profesjonalnych skater'ów", którzy stali się wzorami dla grafików.

    Tym razem deweloperzy prezentują sposób tworzenia modeli 3D zawodników, którymi będziemy sterować w Tony Hawk's Pro Skater 5. Okazuje się, że w fazie preprodukcji drobiazgowo zeskanowano sylwetki wybranych zawodników. Wszystko po to, by zapewnić nam większy realizm. Później - dosyć nieoczekiwanie – nałożono jednak na takie modele postaci cell-shading. Czy to rzekome przywiązanie widać w samym gameplayu oceńcie sami.

    Gra pojawi się na rynku europejskim w wersji na PS4 i XONE 2 października 2015 r. Właściciele PS3 i X360 muszą poczekać na premierę do listopada.



     
Wczytywanie...

Poleć forum