1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

avatar, brak co zrobic

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Riiko, Marzec 8, 2010.

  1. Riiko

    Riiko Banned

    Dołączył:
    Październik 2, 2009
    Posty:
    94
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    witam.
    na poczatku przy zakupie uzywanej konsoli mialem avatara, pozniej zeby zagrac w kopie batmana arkham asylum musialem zrobic update, gdzies jesienia, ze strony ms, na pendrive i do konsoli, ok gra dziala, wszystkie ogolnie dzialaja, ale w miejscu avatara mam szara postac, i by go miec musze zrobic update.

    prosze o rady skad jaki update pobrac, dokladnie o link, i by nic mi nie zablokowalo.

    jak cos jest mozliwosc podlaczenia pod kompa, bo zaraz bede wgrywal theme sobie, ps. prosze tez o jakies ciekawe premium theme linki.dziekuje i pozdrawiam wszystkich :)
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. -=DEXTER=-

    -=DEXTER=- Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 8, 2008
    Posty:
    7158
    Polubienia:
    552
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Kalisz, Poland
  4. Jonasz1994

    Jonasz1994 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 9, 2009
    Posty:
    147
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Poznań
    sprubuj sie zalogowac lub przełonczyc uzytkownika
     
  5. pluskwa

    pluskwa Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 5, 2009
    Posty:
    74
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Tarnowskie Góry
  6. Riiko

    Riiko Banned

    Dołączył:
    Październik 2, 2009
    Posty:
    94
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    okey wgralem, jest avatar ten co kiedys mialem :)
    inna teraz sprawa, mam premium theme, jak je wgrac i gdzie, podlaczylem dysk pod kompa, podglad za pomoca xport 360, w dane miejsce themow chcialem przeniesc te nowe, ale program nie wiem jak dziala, bo drag and drop to raczej nie, po probuje przeniesienia i upuszczenia w programie, program sie zamyka.

    screen:

    [​IMG]

    co radzicie...


    edit. co jeszcze mozna wgrac fajnego procz themow, i jak wgrac tez zwykle theme, bo mam theme z l4d2 ale tez nie dziala ten sposob...
     
  7. Riiko

    Riiko Banned

    Dołączył:
    Październik 2, 2009
    Posty:
    94
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    ok, odpalilem program w inny sposob, otworz za pomoca, i wybralem swoje konto [xp] uzytkownika, razem z haslem, na ktorym i tak jestem zalogowany i sa prawa admina, ale coz, udalo sie przynajmniej, normalnie moge wgrywac na dysk, wgralem dla sprawdzianu:

    Xtival 2009 Premium Theme
    1 Vs 100 Premium Theme

    wyszlo tak, ze sa i dzialaja po xboxem, ale zmienia sie tylko tlo :( jak zrobic by bylo wszystko.
     
Wczytywanie...

Poleć forum