1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Ballady i romanse - więcej informacji o interakcjach postaci w nowym Dragon Age

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Lipiec 9, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28175
    Polubienia:
    3227
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Niedawno BioWare potwierdziło, że w Dragon Age: Inquisition (Dragon Age: Inkwizycja) pojawi się znana fanom serii Leliana. Dzisiaj Kanadyjczycy prezentują kolejne informacje na temat swojej nadciągającej w tym roku produkcji.

    Ekipa twórców Dragon Age: Inquisition udzieliła w ostatnich dniach kilka odpowiedzi na pytania graczy. Dowiedzieliśmy się m.in. że w tytule pojawi się po raz pierwszy opcja ściskania wybranych członków drużyny. Ma to oczywiście związek z mechanizmem "romansowym", który występował we wcześniejszych odsłonach serii.

    Deweloperzy ujawnili również inne informacje:

    • W grze występuje 8 miłosnych opcji. Dostęp do dwóch z nich jest ograniczany przez wybraną na początku rasę. Przynajmniej jeden "romans" nawiążemy z postacią spoza drużyny.
    • Gracze, które wybiorą rasę Ludzi, i nie będą magami, będą pochodzić z warstwy arystokratycznej.
    • Postacie będą rozwijać się do ok. 30 poziomu.
    • W przypadku wybrania rasy Qunari będziemy górować wzrostem nad ludźmi, ale nie przebijemy rozmiarów Iron Bulla (jeden z członków drużyny). W czasie rozgrywki będzie można zmieniać wygląd rogów Qunari.
    • W edytorze postaci znajdzie się mnóstwo ciekawych opcji, ale nie otrzymamy dostępu do opcji zmieniania masy ciała. W kreatorze postaci będzie można zasymulować różne warunki oświetlenia w lokacjach.
    • System wdzięczności członków drużyny został udoskonalony, co oznacza, że nie moża już zasypywać towarzyszy broni prezentami, jednocześnie ignorując ich charakter i preferencje. Jeśli zirytujemy członka drużyny, ten może opuścić naszą kompanię.
    • Poziom trudności w walkach będzie można ustawiać od Easy do Nightmare. W grze będzie można wybrać dla postaci tylko jedną specjalizację, a dostęp do broni jest ograniczany przez przynależność klasową. Wszyscy łotrowie będą mogli korzystać z łuków (w grze nie występuje specjalizacja łucznicza).
    • Będziemy mogli używać opcji fast travel by przemieszczać się między obozami Inkwizycji.
    • W grze występuje opcja skakania, ale nie znajdziemy w niej złożonych elementów zręcznościowych.
    • W przypadku zainicjowania walki w pobliżu NPC-ów, którzy nie należą do naszej drużyny, można liczyć na ich pomoc w trakcie potyczki.


     
Wczytywanie...

Poleć forum