1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

BAN, ixtreme, karta pamieci

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez seba660, Kwiecień 30, 2008.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. seba660

    seba660 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 26, 2008
    Posty:
    35
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Władysławowo
    Witam

    Chcialbym sie dowiedziec jak mozna sprawdzic czy sie ma BANA.
    Nie mam karty pamieci i to moze dlatego gdy sie chce polaczyc z XBL wywala mi ze IP, itp polaczone, a Live nie podlaczone.
    Mam xtreme 5.3, a live odpalalem bez gry w srodku.
    Konsole kupilem z rodem i nic nie pisalo o banie.

    Jesli to nie ban, to czy oplaca sie zmieniac flash na ixtreme??

    POZDRAWIAM
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. grzech1991

    grzech1991 Banned

    Dołączył:
    Wrzesień 18, 2007
    Posty:
    413
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Częstochowa
    Odp: BAN, ixtreme, karta pamieci

    na ixtreme zmieniaj wtedy gdy bana nie ma a nie wiesz bo nie masz MU, jednak ip do pamieci nie ma wiele

    (uprzedzam pytanie MU = memory unit = jednostka pamieci)
     
  4. seba660

    seba660 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 26, 2008
    Posty:
    35
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Władysławowo
    Odp: BAN, ixtreme, karta pamieci

    No tak ale jak sie zaklada konto to jest potrzebna karta.
    I tu wlasnie moje pytanie czy mam bana??

    POZDRO
     
  5. grzech1991

    grzech1991 Banned

    Dołączył:
    Wrzesień 18, 2007
    Posty:
    413
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Częstochowa
    Odp: BAN, ixtreme, karta pamieci

    jak masz bana to najczesciej do 30 minut grania a czasami ban juz jest na MTU ale masz problem z ip wiec to inna beczka
     
  6. seba660

    seba660 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 26, 2008
    Posty:
    35
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Władysławowo
    Odp: BAN, ixtreme, karta pamieci

    Chodzi o to ze IP ok wszystko przechodzi ok oprocz Live ??
     
  7. grzech1991

    grzech1991 Banned

    Dołączył:
    Wrzesień 18, 2007
    Posty:
    413
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Częstochowa
    Odp: BAN, ixtreme, karta pamieci

    nie mam pojecia wloz MU i zobacz co bedzie
     
  8. Erno

    Erno V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2007
    Posty:
    602
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Kielce
    Odp: BAN, ixtreme, karta pamieci

    A nie pojawia się monit ze musisz zaktualizować konsolę ?

    Przepisz kod błędu ;)
     
  9. seba660

    seba660 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 26, 2008
    Posty:
    35
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Władysławowo
    Odp: BAN, ixtreme, karta pamieci

    Dzisiaj wyskoczyl mi ROD :'( :'(

    Jak konsola bedzie dzialala to powiem.

    Jesli chodzi o aktualizacje no to nic nie pisalo o aktualizowaniu.
     
  10. Domson

    Domson Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 26, 2008
    Posty:
    25
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    jaki blad ci wyskoczyl?
     
  11. offtopic

    offtopic Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 7, 2008
    Posty:
    2146
    Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Bawimy się w górnika ;)
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum