1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Ban

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez wiatraczek95, Październik 17, 2012.

  1. wiatraczek95

    wiatraczek95 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Lipiec 11, 2011
    Posty:
    4
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Kilka dni temu dostałem maila z wiadomością, że zostałem zbanowany ze względu na próby uzyskania od innych graczy informacji i/lub próby wykorzystania usług Xbox LIVE w celach komercyjnych. Dla ścisłości: nie mam przerobionej konsoli, wszystkie gry mam oryginalne, posiadałem 14 miesięczny abonament Gold. Jakiś czas temu została shakowana moja skrzynka(która była powiązana z kontem Xboxowym) i najprawdopodobniej wtedy(hasła miałem te same) została wykonana operacja, która spowodowała zablokowanie konta, kiedy odzyskałem do niego dostęp pojawił się jeden nowy znajomy - wysłał mi wiadomość w stylu - "Who the f* are you?" następnie straciłem go z listy - usunął mnie. Po parunastu godzinach dostałem na maila wiadomość o banie. Podejrzewam, że moje konto posłużyło do wymiany zawodników w FUT(miałem bardzo dobry skład). Sprawa wygląda tak: na całej konsoli mam zablokowany dostęp do Live(każdy profil), kiedy loguje się na xbox.pl dostaję komunikat
    Nie można się zalogować do usługi Xbox LIVE do 9999-12-31. Wiadomość e-mail z informacjami wysłano na adres e-mail przypisany do identyfikatora Windows Live dla tego konta.

    Więcej informacji na temat zasad dot. Xbox można znaleźć w Zasady postępowania Xbox LIVE i Warunki korzystania z usługi Xbox LIVE

    Następnie mogę przeglądać stronę jako zalogowany, ale przy próbie wejścia na zakładkę Social - znowu dostaję komunikat o banie. Z braku możliwości napisania na forum(a nie chcę tworzyć osobnego konta, bo byłoby to niewiarygodne) napisałem do supportu - dostałem od nich mail, że mam to napisać na forum lub zadzwonić(pierwszego nie mogę, dzwonić jako że jestem teraz za granicą też nie zamierzam - roaming) pozostaje bezradny. W to konto wpakowałem naprawdę mnóstwo pieniędzy - myślę, że około 2000 zł i z dnia na dzień straciłem wszystko. Co mogę teraz zrobić? Czy jest jakaś szansa na odbanowanie? Czy jeżeli kupię nową konsolę, włożę tam stary dysk, pobiorę i przeniosę licencję profilu wszystko będzie po staremu(sprzed bana). Czy jest jakiś "ręczny" sposób na ominięcie bana? Czy trzeba kupić nową konsolę, czy wystarczy jakaś część? Proszę o pomoc, bo jestem zdruzgotany tą sytuacją.

    PS. Posiadam Slima


    Alert -=SETH=- //Nie pisz post pod postem. Używaj opcji edytuj.

     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. RuNNerka

    RuNNerka Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 5, 2012
    Posty:
    558
    Polubienia:
    30
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Kraków
    Odp: Ban

    Nie ominiesz, musisz to wyjaśnić z microsoftem.

    Wysłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk
     
  4. wiatraczek95

    wiatraczek95 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Lipiec 11, 2011
    Posty:
    4
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Ale w jaki sposób? Na forum nie mogę, mailowo piszą lakoniczną informację 1,5 dnia...
     
  5. roch0

    roch0 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 28, 2012
    Posty:
    178
    Polubienia:
    30
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Poznań
    Odp: Ban

    To zadzwoń do nich

    Wysyłane z mojego SK17i za pomocą Tapatalk 2
     
  6. wiatraczek95

    wiatraczek95 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Lipiec 11, 2011
    Posty:
    4
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    mowie, ze jestem za granica i nie mam zamiaru placic kroci za polaczenie
     
  7. HICKS

    HICKS XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 25, 2012
    Posty:
    219
    Polubienia:
    37
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    To lepiej kupić nową, niezbanowaną konsolę niż wydać parę złotych na telefon? o_O
     
  8. wiatraczek95

    wiatraczek95 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Lipiec 11, 2011
    Posty:
    4
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Nie mam teraz mozliwosci na rozmowe, bo jestem na wymianie miedzynarodowej i nie mieszkam sam, wolalbym mailem wszystko.
     
  9. jagielloma

    jagielloma Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 30, 2012
    Posty:
    95
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Więc nie narzekaj na "lakoniczną informację", którą piszą "1,5 dnia".:) Jak wolisz pocztą elektroniczną to załatwiaj tak. Twoja sprawa w jaki sposób to załatwisz, użytkownicy Ci doradzili co możesz zrobić.
     
  10. sloniu

    sloniu trolololololo V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 16, 2008
    Posty:
    906
    Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Mejlem to Cię zleją. Myślisz że jesteś jedynym który dostał bana? Pomogę: nie. Jeżeli dostałeś bana to ciężko im wyjaśnić coś takiego, wydaje mi się że możesz się pożegnać na chwile z livem. Jeżeli jesteś za granicą, to dzwoń do tamtejszego serwisu, stać Cię chyba na starter? No i po engliszu cos pocinasz skoro zrozumiałeś że dostałeś bana ;)
     

Poleć forum