1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Bandai Namco tłumaczy, że błąd w Dark Souls III jest zamierzoną funkcją

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Maj 12, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28059
    Polubienia:
    3212
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Oczywiście nie możemy mówić o błędzie, skoro sam wydawca twierdzi, że "tak jest spoko", ale i tak wielu miłośników serii uważa, że jest to nieprawda.

    Mowa tu o statystyce zwanej "poise", która wyznacza "trzymanie równowagi" przez naszą postać. Najbardziej przydatna jest jeżeli bawimy się w PVP i wskazuje jak bardzo jesteśmy odporni na ataki wprowadzające nas w stan zachwiania (stagger). Statystyka ta ważna jest zwłaszcza, gdy próbujemy zbudować tradycyjnego tanka.

    W Dark Souls III gracze odnoszą wrażenie, że "poise" nie pomaga zbytnio podczas walki i do tej pory wszyscy uznawali to za zwykły błąd. Być może From Software zapomniało po prostu włączyć działania tej statystyki na postać w kodzie gry. Bandai Namco wystosowało jednak specjalne oświadczenie, które z pewnością zasmuci wielu miłośników Soulsborne. Firma uważa, że "poise" jest w trójce mało efektywne, bo taka była decyzja projektowa i tyle. Jej wpływa na rozgrywkę ma być bardziej sytuacyjny, niż w poprzednich odsłonach serii.

    Myślicie, że jest to kiepskie tłumaczenie solidnego błędu, czy faktyczna decyzja autorów gry?


     
Wczytywanie...

Poleć forum