1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Battlefield 3 - Frostbite 2.0, destruction 1.0?

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez razor7, Lipiec 10, 2011.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. razor7

    razor7 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 13, 2010
    Posty:
    669
    Polubienia:
    38
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Battlefield 3, graficzny fajerwerk napędzany Frostbite 2.0 to ogromny postęp w sektorze gier, ale jednocześnie też mały kroczek w tył względem poprzednika. Przynajmniej w kwestii destrukcji w trybie multiplayer.

    Bad Company 2 pozwalał na równanie z ziemią większości poustawianych na multiplayerowych mapach budynków. Zarówno zwykłych baraków jak i kilkupiętrowych konstrukcji. Poniższy filmik pokazuje pełen obraz destrukcji, choć wielu z Was z doświadczenia wie jak w Bad Company 2 sypią się budynki. Czy w "trójce" też będzie można aż na taką skalę wysadzać wszystko w powietrze? Jak się okazuje, nie do końca.

    W Battlefield 3 poza oskryptowanymi momentami w trybie singleplayer większość budynków będzie nie do ruszenia. Destrukcji ulegnie fasada, ale nie cała struktura, jak miało to miejsce w Bad Company 2. Całkowicie zrównać z ziemią będzie można tylko wybrane elementy, podczas gdy w BC2 tylko wybrane domy były nie do ruszenia. DICE tłumaczy, że opcja totalnej demolki nie ma sensu - misternie zaprojektowane mapy byłyby wtedy jednym wielkim pobojowiskiem. Niby prawda, ale w BC2 jakoś dało się to wszystko dograć.

    Brak destrukcji na większą skalę wynika też prawdopodobnie z nowych, bardziej zurbanizowanych poziomów. Pokazywany na E3 Paryż czy tunele metra wymuszają inne, na pierwszy rzut oka bardziej zbliżone do serii Call of Duty podejście do multi.



    Źródło: •• Battlefield 3 - Frostbite 2.0, destruction 1.0? | => Gamezilla.pl

    Osobiście nie dziwię się takiej zmianie, bo jak tu niszczyć 10 piętrowy budynek z RPG (a przeważnie takie budynki będą na mapach MP).
     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. PiotroZ

    PiotroZ Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 17, 2009
    Posty:
    248
    Polubienia:
    11
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Warszawa
    W BC2 przede wszystkim nie było takowych miast, metropolii. Najczęściej były to bazy, wioski i inne tego typu osady. Tak jak zostało powiedziane, tereny będą bardziej zurbanizowane. Małe chatki zostaną zastąpione 10-piętrowymi kolosami. Nie realistyczne by było zburzenie takiego budynku jednak po długim ostrzale z czołgu, śmigłowca, samolotu... W końcu by się zapadł. Ale komu by się chciało ? Jednak z wielką chęcią chciałbym coś takiego obejrzeć. Iście epickie jak budynek wbijał by się w ziemię i w końcu znikał w gruzach :D
     
  4. sid2007

    sid2007 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 23, 2009
    Posty:
    1685
    Polubienia:
    23
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Radom
    Aha , to co ciekawsze i większe burzenie to tylko taki skrypt będzie....warto wiedzieć , aby potem płaczu nie było. Wydaje mi się , że w pojedynku MW3 i B3 nie widać jeszcze zwycięzcy , bo coś czuję , że singiel z dzieła DICE może nie być szczególnie emocjonujący , a multi jak kto woli...
     
  5. QwerTaj

    QwerTaj V.I.P V.I.P

    Dołączył:
    Lipiec 20, 2009
    Posty:
    2052
    Polubienia:
    235
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Ostróda
    Battlefield ma być realistyczny. Nie za realistycznym byłoby niszczenie całego wieżowca w celu zabicia 1-2 osób. Liczę tylko na to, że mniejsze budynki (na skalę BC2) będzie można niszczyć.
     
  6. TheDarkKnight

    TheDarkKnight Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 16, 2010
    Posty:
    1839
    Polubienia:
    160
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Wielkopolska
    Skoro w BF3 będą ogromne budynki i zurbanizowane tereny to nie ma co płakać że nie będzie takiej destrukcji jak w Bad Company 2. Wtedy byłby to krok w tył od realizmu, gdyby budynki sypały się jak domki z kart, a tego DICE na pewno by nie chciało ;)
     
  7. Jechu

    Jechu V.I.P V.I.P XBOX MANIAK Użytkownik Game Master PSforum.pl

    Dołączył:
    Luty 2, 2009
    Posty:
    3910
    Polubienia:
    91
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    z Syreniego Grodu
    Przecież od razu było mówione, że tylko po kawałku będzie można rozwalać wieżowce itp. W BC2 budynki były co najwyżej 2 piętrowe, więc i destrukcja takiego domku dużo łatwiejsza.
     
  8. cptMichaaX

    cptMichaaX XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 28, 2010
    Posty:
    1146
    Polubienia:
    57
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Miasto:
    Ropczyce
    coś mi się wydaje że będzie nie tak wspaniale jak było mówione, totalna masakra była by fajna, przyblizylo by to choc troche realia wojny ale tak nie bedzie wiec bf traci na wartosci jak dla mnie. Singiel bez wątpienia bedzie miał lepszy MW3!!
     
  9. TheDarkKnight

    TheDarkKnight Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 16, 2010
    Posty:
    1839
    Polubienia:
    160
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Wielkopolska
    @Up Troche racji w tym jest, w końcu wojna to totalny chaos, więc chcąc realizmu mogliby 'przybliżyć' nam ten chaos. A na gameplay'ach jest zbyt spokojnie jak na 'wojnę'
     
  10. czesiofan

    czesiofan Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 5, 2008
    Posty:
    75
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Katowice
    To było już wiadome od początku, zniszczenia będą oskryptowane i tylko tam, gdzie nam na to pozwolą. Nie wiem kto im kupi BF3 dla kilku nowych mapek, jak to samo mamy w BC2. Pzdr
     
  11. Ancient296

    Ancient296 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 15, 2010
    Posty:
    143
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Cóż, Piotros wyczerpał tutaj temat. Dla mnie ten mały krok w tył jest zrozumiały z 2 powodów.
    1. Nie ważne jak zniszczymy ścianę (jak ktoś długo pogrywał w BC2 wie, że ściany w każdym budynku niszczą się identycznie za każdym razem) tylko czy zabijemy gościa, który się do niej klei.
    2. Konsole.. 10 piętrowe budynki.. zawalanie się takich kolosów dosłownie co chwilę za sprawą dzieci z C4, które synchronicznie niszczyłyby takie budynki tylko po to, żeby zamulić rozgrywkę jak i konsole.

    @cptMichaaX
    to Ty kupowałbyś BF3 tylko po to, żeby zobaczyć zapadający się budynek w singlu ?
    Are you f*cking kidding me ?
    Od samego początku było oczywiste, że tereny będą ogromne, zurbanizowane i na pewno nie będą to małe wioski jak Valparaiso czy Isla Inocentes.
    Kiedykolwiek przeszło Ci przez myśl że w BF3 zniszczysz 10 piętrowy budynek lub coś na wzór WTC ?
    Bez obrazy, ale ja na Twoim miejscu nie wychodziłbym nawet z takim komentarzem typu "w BF3 nie będzie destruction 2.0 jak w poprzedniej części, KOTLET".

    Można powiedzieć, że fanboy'uję Battlefielda, no ale nie mówię, że MW3 ssie, bo nie ma pojazdów.
    Argumenty są czystymi faktami. Kto daje mappacki za 1200MSP ? :D
     
  12. RSA

    RSA Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 10, 2010
    Posty:
    326
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Trzeba sie jakos pocieszac.
     
  13. Rider112

    Rider112 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 22, 2009
    Posty:
    101
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Co roku w CoD masz ten sam silnik graficzny, jak się pocieszasz?
     
  14. Mohaa90

    Mohaa90 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 14, 2009
    Posty:
    294
    Polubienia:
    27
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Szczecin
    Panowie, nie zapomnijcie że gracie w Battlefield'a a nie w Constructora czy SimCity, tutaj liczy sie esencja czystego FPS'a, destrukcja otoczenia to tylko dodatek, który ma nadać grze atrakcyjności. ;)
    Pozdro.
     
  15. RSA

    RSA Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 10, 2010
    Posty:
    326
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Crisis 2 tez mial nowy silnik i nic z tego nie wyszlo niestety. Zapamietaj "grafika" to nie wszystko.
     
  16. MrDraiger

    MrDraiger V.I.P V.I.P XBOX MANIAK

    Dołączył:
    Sierpień 19, 2009
    Posty:
    2859
    Polubienia:
    334
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Inowrocław
    @Up, nic z tego nie wyszło ? A no tak, nie wyszło, racja, DX11 na konsole nie wyszedł, to szału nie ma, ale takiej grafiki na X360 jak w Crysis 2 już nie uświadczysz. Skończmy offtopic z grafiką w grach, tu się rozchodzi o destrukcję otoczenia.

    Mam nadzieję że destrukcja będzie co najmniej taka jak w BF:BC2 (w multi, w singlu to niech dadzą takie fajerwerki jakie chcą) bo jakieś wieżowce wolno stojące mi nie będą przeszkadzać : D
     
  17. Jechu

    Jechu V.I.P V.I.P XBOX MANIAK Użytkownik Game Master PSforum.pl

    Dołączył:
    Luty 2, 2009
    Posty:
    3910
    Polubienia:
    91
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    z Syreniego Grodu
    Takie narzekanie, że destrukcja będzie gorsza niż w BC2, a tam mało kto potrafił zabić 20 typa przez wyburzenie, bo tyle ustawek na aczika było i to ukłon w ich stronę by się nie męczyli :D
     
  18. Bazajaytee

    Bazajaytee V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 19, 2009
    Posty:
    845
    Polubienia:
    15
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    się znamy?
    Destrukcja nie polega tylko na wyburzaniu... -_-. Zwróćcie uwagę, że pod ostrzałem będą odłupywać się małe fragmenty fasady, a po strzale z grubszego kalibru, możemy zostać zabici przez owalający się gruz. Domki pokroju 2-piętrowców z BC2 z pewnością będzie można w całości wyburzyć.
     
  19. Marcinpl25

    Marcinpl25 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 6, 2009
    Posty:
    322
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Pruszków
    Dla mnie to nawet lepiej ,nie wyobrażam sobie aby budynki sypały się po mapie jak kurz ,ludzie bez przesady w BC 2 nie było ni jednego wielkiego miasta ,a BF 3 tak i tak nada odpowiednie tępo i emocje przez odlatujące kawałki budynków ,ścian ,osłon itp i ci co mówią ,że COD niby lepszy bo tutaj nie będzie niszczenia budynków ,tam nigdy nie było i jakoś nikt nie płakał nawet kawałek ściany nie chce odlecieć przy strzale z RPG -.-
     
  20. Skolud

    Skolud Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 7, 2009
    Posty:
    1017
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Mysłowice
    *********m multi ;]
    (tylko BO troche skopali bo to od treyarch ;p)
     
  21. Altres

    Altres V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 23, 2009
    Posty:
    2387
    Polubienia:
    130
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Głuchołazy
    I bardzo dobrze nie wyobrażam sobie rozwalania wieżowca dajmy nawet 20 piętrowego z granatnika, albo rpk, gra będzie się toczyć w metropoli więc inne zasady ale mam nadzieję że szyby i tynk będą pękać.
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum