1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Battlefield 3 rada?

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez grabuss, Lipiec 5, 2012.

1. grabuss

grabuss Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witajcie na starcie zaznaczam że jestem laikiem jeżeli chodzi o gry serii Battlefield jednak kupiłem w ubiegłym tygodniu tę grę na xboxa360 od wczoraj żyłuję grę w sieci ale idzie mi fatalnie żeby nie powiedzieć tragicznie :) I tak się zastanawiam jakie opcje macie włączone grając w sieci? Przeważnie gracie jako szturmowiec? Może jakaś mała podpowiedź z waszej strony

2. Lotnik421 Xbox One

3. TeHaCek

TeHaCek Banned Użytkownik

Polubienia:
    8
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    KRK
    Grać grać i po prostu grać, u mnie na początku tez nie szło i odstawiłem BF3. Po miesiącu zacząłem spowrotem grać (dużo grać) i teraz mogę stwierdzić, że gra jest naprawdę warta swojej ceny

4. _AdamAdamski_

_AdamAdamski_ Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Jak ktoś nie ma skilla w danej grze to juz mieć nie będzie nawet gdyby nie wiem ile czasu grał . Albo sie ma predyspozycje do grania w BF3 albo nie .

5. LukasznikovPL

LukasznikovPL Banned

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Dębowa
    Ja na PC mam K/D 1,7,niedługo na Xboxa którego mam od niedawna i się boję,że będzie 0,3 ;D

6. dejm

dejm Użytkownik Użytkownik