1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Battlefield 3: Wygrywać z klasą

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez razor7, Lipiec 9, 2011.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. razor7

    razor7 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 13, 2010
    Posty:
    669
    Polubienia:
    38
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Możecie już zacząć obmyślać strategię do sieciowych potyczek w Battlefield 3. Na oficjalnej stronie gry pojawiły się informacje dotyczące każdej z czterech klas, jakie będą dostępne w trybie multiplayer.

    Assault to typowy żołnierz pierwszego kontaktu, który poza zdolnościami bojowymi posiada również umiejętności medyka. Od naszego gustu zależy, czy będziemy rozwijać przede wszystkim umiejętności bitewne i siać popłoch w szeregach wroga, czy też skoncentrujemy się na wsparciu i przywracaniu do walki naszych sprzymierzeńców.

    Engineer to ważna i dość wszechstronna klasa. Z jednej strony potrafi naprawiać pojazdy i tworzyć osłony, za którymi skryją się członkowie jego drużyny podczas wymian ognia. Z drugiej strony zaś, Engineer potrafi władać ciężką bronią i niszczyć pojazdy, które są niewrażliwe na regularną amunicję.

    Support, podobnie jak Assault, może stanowić decydującą siłę ognia, jednak ma bardziej stacjonarną rolę. Otóż ta klasa potrafi przenosić lekkie karabiny maszynowe w różne miejsca i prowadzić ciężki ostrzał z jednej pozycji.

    Twórcy przedstawili też dwie nowinki przy okazji prezentacji klasy Support - Bipods i Suppresive Fire. Bipods to specjalnie ulokowane na mapach miejsca, w których można stabilnie umieścić karabiny i oddać 200 strzałów nie spuszczając palca z "cyngla" i nie martwiąc się o nadmierny odrzut.

    Z kolei Suppresive Fire to mechanizm, który pokazuje pociski wystrzeliwane serią z lekkiego karabinu maszynowego w postaci smug, jeśli prujemy w pobliżu wroga. Przeciwnik widząc smużącą amunicję będzie wiedział, że lepiej nie wystawiać głowy poza osłonę, gdyż z pewnością coś mu do tej głowy strzeli. Poza tym znalezienie się w zasięgu Suppresive Fire wpływa negatywnie na celność.

    Ostatnią klasą jest Recon, którego można określić jako typowego snajpera. Aby jednak pozbawić graczy wrażenia, że gra tą klasą to czysty egoizm, przegląd pola bitwy, jakim dysponuje Recon, może okazać się znaczący dla całej drużyny i przyjmowanej przez nią taktyki.

    Charakterystyczne cechy klas w Battlefield 3 stanowią podstawę do ich dalszego rozwoju i dostosowywania przez graczy do własnych potrzeb.

    Źródło: http://www.cdaction.pl/news-20547/battlefield-3-wygrywac-z-klasa.html
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Firioth

    Firioth Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 3, 2011
    Posty:
    89
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Bardzo mi się podoba Suppresive Fire z tymi smugami to fajny pomysł. Co do klasy to po prostu wezmę Assault'a i rozwinę go pod kątem bojowym.
     
  4. Hextor

    Hextor V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2009
    Posty:
    4297
    Polubienia:
    144
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Warszawa
    Jak wyżej. Fajny pomysł ze smugami.

    Generalnie ładnie się wszystko to rysuje przed oczami ;) Zobaczymy jak będzie gdy gierka wyjdzie.

    Ja tam lubię ownić nupków snajperką więc będę grał zwiadowcą hehe
     
  5. Jechu

    Jechu V.I.P V.I.P XBOX MANIAK Użytkownik Game Master PSforum.pl

    Dołączył:
    Luty 2, 2009
    Posty:
    3910
    Polubienia:
    91
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    z Syreniego Grodu
    Dobry motyw z tym ogniem zaporowym, bo w BC2 jak się tak pruło w celu osłony to nie dawało to zamierzonego skutku. Pewnie podczas takiego ostrzału regeneracja się zatrzyma tak jak była mowa w którymś info.
     
  6. Makavel

    Makavel Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2009
    Posty:
    443
    Polubienia:
    75
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Drawsko Pomorskie
    Chętnie zobaczę ten motyw Suppresive Fire na gameplay'u ;)
     
  7. QwerTaj

    QwerTaj V.I.P V.I.P

    Dołączył:
    Lipiec 20, 2009
    Posty:
    2052
    Polubienia:
    235
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Ostróda
    I oto chodzi. Snajperzy SĄ potrzebni. Tak, kampią, bo są w końcu snajperami, osobami, które strzelają pojedynczymi pociskami z wielkich odległości, nie mogą zostać zauważeni. Na przykładzie BC2 - to snajperzy podają reszcie składu najwięcej celów (wiecie, przyciskając 'back' na padzie), bo reszta najczęściej ginie i nie zdąża zaznaczyć wroga.

    Ciesze się, że w BF3 snajper będzie miał jeszcze większą pozycję taktyczną :)
     
  8. Jechu

    Jechu V.I.P V.I.P XBOX MANIAK Użytkownik Game Master PSforum.pl

    Dołączył:
    Luty 2, 2009
    Posty:
    3910
    Polubienia:
    91
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    z Syreniego Grodu
    Tylko, że z tego co można zauważyć, to snajperzy albo są niewidomi, albo nie zaznaczają celów żeby nikt im fraga nie ukradł. I nie trzeba naciskać back bo jest specjalna luneta która od razu oznacza cele :D

    Co do klas, Inżynier nie ma żadnych widocznych zmian, a szturmowcem też będzie się dobrze grało, o ile zostawią c4 u niego :D
     
  9. QwerTaj

    QwerTaj V.I.P V.I.P

    Dołączył:
    Lipiec 20, 2009
    Posty:
    2052
    Polubienia:
    235
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Ostróda
    Zależy od tego z kim się gra :)
     
  10. MrDraiger

    MrDraiger V.I.P V.I.P XBOX MANIAK

    Dołączył:
    Sierpień 19, 2009
    Posty:
    2859
    Polubienia:
    334
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Inowrocław
    ważne żeby ta snajpera była dla snajperów a nie dla każdego kto ją dorwie oraz żeby był dobry balans, nie tak jak w CoDach snajperka - narzędzie dla snajpera który siedzi daleko od akcji, wyczekuje na odpowiedni moment i strzela, ale nie, w CoDach to dzieciaki latają ze snajperką na równi z piechotą z AK-47 i cieszą japę z quick i non scopów, no dajcie spokój, na tym snajperka nie polega by w biegu walić we wroga 10m dalej.... Dzięku Bogu że nie ma takich idiotów w Battlefieldzie, bo mechanika gry na to nie pozwala.
     
  11. Jechu

    Jechu V.I.P V.I.P XBOX MANIAK Użytkownik Game Master PSforum.pl

    Dołączył:
    Luty 2, 2009
    Posty:
    3910
    Polubienia:
    91
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    z Syreniego Grodu
    Obszerniejszy artykuł :)

     
  12. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    Czyli już wiem jaką klasą najczęściej będę grał - Assault :D
     
  13. Jechu

    Jechu V.I.P V.I.P XBOX MANIAK Użytkownik Game Master PSforum.pl

    Dołączył:
    Luty 2, 2009
    Posty:
    3910
    Polubienia:
    91
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    z Syreniego Grodu
     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum