1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Battlefield 4: Krótko o klasach postaci

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Sierpień 16, 2013.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28151
    Polubienia:
    3223
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    W Battlefieldzie 4 pojawią się znane z poprzednich odsłon klasy żołnierzy. Co prawda drastycznych zmian nie będzie, ale zostaną one nieco zmodyfikowane. W jaki sposób? To ujawnili w jednym z ostatnich wpisów na oficjalnym blogu gry developerzy z DICE.

    Klasy znane z „trójki” będą co prawda punktem wyjścia, ale nowa odsłona zaoferuje więcej swobody w zadaniach konkretnych typów postaci. Na przykład Engineer dysponuje większym zasobem uzbrojenia przeciw pojazdom, poprawiono też sposób wyłączania środków transportu. Klasa specjalizuje się zarówno w arsenale zadającym dużą ilość obrażeń (np. RPG-7V2), jak i bronią o mniejszym rażeniu (MBT LAW).

    Natomiast Supporter w Battlefieldzie 4 posiada tym razem na swoim wyposażeniu ładunki wybuchowe C4 i miny przeciwpiechotne. Powróci również XM25 oraz zdalnie sterowany moździerz do ostrzał na daleki dystans. Dysponuje też karabinami.

    Recon ce****e się większą mobilnością, powróci też w tej klasie znany z „dwójki” styl rozgrywki Spec Ops. Wyposażony w karabin, ładunek C4 lub minę przeciwpiechotną oraz wykrywacz ruchu gracz tego typu poradzi sobie za liniami wroga. Usprawniono również strzelanie ze snajperki.

    Ostatnią klasą jest Assault, którego zadaniem - tak jak w poprzednich częściach - jest walka na głównym froncie. Podobnie jak w „trójce” dysponuje też zestawami medycznymi, w tym defibrylatorem. Wszystkie rodzaje postaci dostępne będą w trzech wariacjach – chińskim, rosyjskim i amerykańskim – różniących się wyglądem.​


     
    1 osoba to lubi.
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Seban_ZA

    Seban_ZA Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 8, 2010
    Posty:
    453
    Polubienia:
    54
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    TRN/BDG
    Będę musiał się przesiąść na Battlefielda.
     
  4. Makavel

    Makavel Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2009
    Posty:
    443
    Polubienia:
    75
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Drawsko Pomorskie
    C4 i miny przeciwpiechotne ma zarówno snajper jak i "supporter" ? Lipa jak nie wiem, dobrze jakby snajper miał C4, a "supporter" miny. Kolejna sprawa: granatnik XM25, nie dość, że ludzie psioczyli/psioczą na granatniki w BF3 to w Battlefield 4 dostaniemy granatnik, który jest samopowtarzalny i ma 5 czy tam 6 granatów w magazynku - PO CO? I jeszcze ten moździerz - takie urządzenie powinno być trudne w obsłudze, ale za to mocne, w BF3 jest na odwrót - banalny w użyciu i słaby, nie wiem czy ktoś z was grał w Enemy Territory, ale tam klasa z amunicją miała taką fajną flarę, którą się rzucało i po chwili na to miejsce spadał grad bomb z nalotu - fajnie jakby takie coś było w BF4.

    Mam nadzieję, że nie powtórzy się sytuacja, że twórcy zaimplementują masę nowych rzeczy, a połowa z nich będzie działała do ****, albo nie będzie działała w ogóle - tak jak to miało miejsce w Battlefield 3, Battlefield Bad Company 2 to była produkcja prosta, ale rozgrywka była wyważona, każda broń była grywalna, każdy dodatek był użyteczny. Jeśli mam być szczery to wolałbym dostać prostszą grę, ale żebym potem nie musiał się wku***ć na bugi, glitche, błędy i niewyważoną rozgrywkę.
     
    2 użytkowników lubi ten post.
  5. Lewis

    Lewis Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 30, 2011
    Posty:
    1022
    Polubienia:
    103
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Wola śląsk
    support bedzie mial miny przeciw piechotne ? a prze****ncerne kto ma ? czy to jest to samo ?
     
  6. Makavel

    Makavel Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2009
    Posty:
    443
    Polubienia:
    75
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Drawsko Pomorskie
  7. Mohaa90

    Mohaa90 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 14, 2009
    Posty:
    294
    Polubienia:
    27
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Szczecin
    Support będzie miał tak jak w trójce przeciwPIECHOTNE miny, a inżynier przeciwpancerne.

    Wysyłane z mojego R800i za pomocą Tapatalk 2
     
  8. TrueUser

    TrueUser Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 7, 2010
    Posty:
    242
    Polubienia:
    15
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Ostrów Wlkp.
    Dobrze, że większa swoboda w doborze ekwipunku i jego większa ilość. Należy pamiętać, że to już nie będą walki 12 vs 12 tak jak dotychczas na konsoli, tylko z większą ilością graczy i taki moździerz znakomicie się powinien sprawdzić przy efekcie tłumu.
     
Wczytywanie...

Poleć forum