1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

BenQ M23 problem z nagrywaniem dźwięku - gwarancja

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez Onicniepytaj, Luty 12, 2012.

  1. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5421
    Polubienia:
    1661
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    Nie wiem jakim cudem ale od pewnego czasu mam problem z dźwiękiem. Zawsze przy włączeniu kamerki przy logu BENQ był dźwięk takie "bling", a niestety od dłuższego czasu go nie ma.. Tym samym nie nagrywa mi dźwięku przez mikrofon. Po prostu robi głuche filmy..

    Zaczęło się to od tego, iż raz tak się stało na jakieś 50 włączeń, a teraz to już non stop tak jest że nie ma dźwięku.

    Nie pomogło przywrócenie ustawień domyślnych, wyłączenie dźwięku i włączenie ponownie kamerki itp itd.

    Nie wiem co jest grane. Kamerką non stop we futerale dbam o nią jak o złote jajko..


    Co najgorsze nie mam paragonu zakupu towaru.. Towar kupiony przez allegro w sklepie. W karcie gwarancyjnej mam tylko podbite miejsce "SPRZEDAWCA - PODPIS I STEMPEL".
    Poszło by to na gwarancje?

    Niestety nie mam wypełnione reszty czyli "Data zakupu towaru przez użytkownika, numer dokumentu zakupu towaru".


    Jakieś dobre rady? Na przyszły miesiąc potrzebowałbym tą kamerkę bo szykuje się wesele.

    EDIT
    Ok paragon też się znalazł bym w innym kartonie (w sprzęcie który zakupiłem razem z kamerką, a całkowicie zapomniałem, że kupowałem to razem..)

    Wg. paragonu data zakupu 29-08-2011 wg. wskazówek w karcie gwarancyjnej Fotograficzne aparaty cyfrowe - 24 miesiące gwarancji (niestety nie ma wyszczególnione kamery..) więc się lajtowo zahaczę o gwarancję.. Jak mówiłem sprzęt w miarę nowy jest.. i mało używany.


    Ale może ktoś miał podobny przypadek i wie co zrobić by ten problem minął?
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Altres

    Altres V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 23, 2009
    Posty:
    2387
    Polubienia:
    130
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Głuchołazy
    Odsyłaj na gwarancję i tyle nie ma co kombinować bo stracisz ją.
     
  4. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5421
    Polubienia:
    1661
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    Kartę gwarancyjną mam sobie samemu uzupełnić czy jak ?

    Bo w karcie mam tylko podpis i stempel sprzedawcy. A do tego paragon zakupu.



    Dzwoniłem do BENQ i mówię tej babie numer S/N za pierwszym razem się bachnąłem, a za drugim to mi mówi że takiego nie ma.. Jak na kartonie z kamery jest ten sam co pod kamerą.. Gościówa mówiła mi drugi raz maila info@ (i w tym miejscu chu... wi co ona do mnie mówiła.. dwa razy dzwoniłem i za każdym razem albo jej nie rozumie albo jeb** sąsiad zaczyna wiercić i też gówno zrozumiałem.., i to już gańba zadzwonić 3 raz.. bo baba tak głośno i wyraźnie mówi, że strach się bać..) olera :(
     
Wczytywanie...

Poleć forum