1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Beta Titanfall - deweloperzy nie zdołali osiągnąć natywnego 1080p

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Luty 13, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28170
    Polubienia:
    3224
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Beta testy Titanfall w wersji na Xbox One będziemy mogli rozpocząć już w najbliższy piątek. Zastanawiacie się pewnie, jak wypadnie oprawa wizualna tej próbnej porcji kodu? Okazuje się, że deweloperzy zdecydowali się nie przeciążać architektury konsoli Microsoftu.

    Redaktorzy Titanfallblog stawili się na ostatniej imprezie Titanfall, która odbywała się w Londynie. Dziennikarze mieli okazję porozmawiać z deweloperami gry. Zadano oczywiście pytanie o jakość wizualną rzeczonej strzelaniny. Abbie Heppe odpowiedział, że beta gry będzie działać w natywnej rozdzielczości 792p. Wcześniej spekulowano, że natywnie gra wyświetlana będzie w rozdzielczości 720p.

    Nie ma co jednak panikować - rozdzielczość będzie jeszcze wzrastać, w miarę tego jak Respawn będzie dopracowywać kod gry. Finalnie możemy się spodziewać natywnej rozdzielczości na poziomie 900p.

    Dlaczego rozdzielczość full HD jest istotna? Chodzi przede wszystkim o znacznie mniejsze problemy z "ząbkowaniem" krawędzi, czyli aliasingiem. Rozdzielczość 1080p jest w teorii dobrym kompromisem między obciążeniem hardware'u, a jakością wizualną, ale - jak się okazuje - osiągnięcie jej na konsolach nowej generacji nie jest dla deweloperów prostym zadaniem.​


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. peh

    peh Banned

    Dołączył:
    Czerwiec 20, 2013
    Posty:
    465
    Polubienia:
    96
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Przeciez to jest tak stary silnik, że aż dziw, że z miejsca nie ma FHD@60 fps.
     
  4. ROBI772

    ROBI772 RGH Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 28, 2011
    Posty:
    2734
    Polubienia:
    606
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    PZL
    Bo ta "nowa generacja" to porażka, dopiero co się pojawiły na rynku a już są "za słabe" ...
    Ja jak na razie wolałem zainwestować sobie w PC`ta, zamiast kupować te next-geny, cieszę się tylko że mam X360 bo mogłem sobie już zagrać w GTA V :D
     
  5. xcorsten

    xcorsten Banned

    Dołączył:
    Wrzesień 12, 2013
    Posty:
    59
    Polubienia:
    19
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    To ze nowa generacja jest śmiesznie słaba było wiadomo od początku. Wystarczy popatrzeć jak wykastrowali niektóre gry względem tego czym karmili nas na e3. Kolejnym przykładem jest the Division. Juz zaczynają pojawiać się nowe screeny które nie prezentują tego co na e3 pokazali. Z resztą pokazali tak dopakowany build ze na PC tego nie zobaczymy nie wspominając o tej pseudo nowej generacji.
     
  6. Jacław

    Jacław V.I.P V.I.P Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Kwiecień 1, 2009
    Posty:
    523
    Polubienia:
    192
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Na E3 pokazy były napędzane mocą GTX'ów... :)
     
Wczytywanie...

Poleć forum