1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Bethesda chwali się grafiką i technologią z Fallout 4 - mamy piękne screeny

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Listopad 4, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28070
    Polubienia:
    3213
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Wielu graczy narzeka na poziom grafiki w Fallout 4, więc Bethesda postanowiła wystosować specjalną wiadomość, w której twórcy przedstawiają technologię wykorzystaną do przygotowania tytułu. W pakiecie z informacjami otrzymaliśmy kilka urzekających screenów.

    Należycie do grona graczy niezadowolonych z grafiki w Fallout 4? Twórcy wyjaśniają, że po zakończeniu prac nad Skyrimem, rozpoczęli ulepszanie silnika Creation Engine pod względem grafiki. Autorom udało się między innymi znacznie zwiększyć liczbę dynamicznego światła oraz zdecydowanie urzeczywistnić przedmioty oraz postacie w grze. W tej sytuacji dla przykładu metal odbija światło inaczej niż drewno.

    Firma nawiązała współpracę z przedstawicielami Nvidia Corporation, by stworzyć efekt widocznych promieni słońca. Ta innowacja wygląda podobno wyjątkowo dobrze w ruchu, a dodatkowo nadaje napromieniowanym pustkowiom klimatycznej głębi. Stworzona technologia sprawia, że każdy element w świecie może zmoknąć podczas ulewy, a po chwili tkaniny są kołysane na wietrze.

    Deweloperzy nie chcą zdradzać wszystkich szczegółów, ale wykreowany świat ma dynamiczne reagować na wydarzenia, porę dnia oraz pogodę. Studio podało kilka elementów dodanych do najnowszej wersji Creation Engine:

    • Kafelkowe opóźnione oświetlenie
    • Antyaliasing czasowy
    • Odbicia typu screen space
    • Mgła wysokościowa
    • Rozmycie ruchu
    • Efekt bokeh
    • SSAO
    • Mapowanie tonów Filmic
    • Niestandardowe cieniowanie skóry i włosów
    • Dynamiczne rozrywanie obiektów wykorzystujące teselację sprzętową
    • Oświetlenie wolumetryczne
    • Cieniowanie fizyczne wykorzystujące korekcję gamma
    Zadowoleni? Ja z osądami wstrzymam się do przyszłego tygodnia... ;)

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Pls

    Pls Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 11, 2009
    Posty:
    254
    Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Nawet na tych podrasowanych screenach nie wygląda to dobrze.
     
  4. z0nk31

    z0nk31 Banned V.I.P Pomocnik Użytkownik Game Master PSforum.pl

    Dołączył:
    Maj 6, 2011
    Posty:
    4925
    Polubienia:
    958
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Łódź
    e tam głupoty gadasz, wygląda nieźle co nie zmienia faktu że dalej są to podrasowane screeny.
     
Wczytywanie...

Poleć forum