Bethesda obiecuje - problemy Skyrima pomogą Fallout 4

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl


Bethesda tworzy świetne produkcje, ale trudno ukryć, że niektóre gry z katalogu tej firmy w dniu premiery musiałby radzić sobie z toną bugów. Todd Howard jest pewny, że najnowszy Fallout nie powtórzy błędów The Elder Scrolls V: Skyrim.
Jeśli mieliście przyjemność zapoznać się z The Elder Scrolls V: Skyrim w dniu premiery, to pewnie wpadliście na kilka męczących błędów. Twórcy w nieodpowiedni sposób zadbali o dopracowanie projektu i jeszcze miesiące po premierze usuwali bugi.

Jednak ta sytuacja nie poszła na marne. Todd Howard – dyrektor produkcji Fallout 4 – powiedział, że w trakcie ulepszania i naprawiania Skyrim studio stworzyło nowy sposób sprawdzania tytułów. Dzięki tej innowacji w deweloperzy w łatwiejszy sposób mogą usuwać błędy i wykrywać je jeszcze przed premierą.

Tytuły z wielkimi otwartymi światami często posiadają błędy i Howard wie, że nie wszystkie można usunąć przed premierą, ale studio zajmie się najważniejszymi. Według przedstawiciele Bethesdy priorytetem są psujące się zapisy rozgrywki:

„Dla nas (również jako graczy) zapis rozgrywki jest najważniejszy. Jeśli gra przestaje działać jest źle, ale największym problem jest popsucie się zapisanych danych. To nasze zdanie i zrobimy wszystko, aby uniknąć tej niedogodności. Zrobiliśmy spore postępy od Skyrima i teraz tworzymy na tych fundamentach.”
 

Do góry Bottom