1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Bethesda tłumaczy, dlaczego postawiono na tak krótki czas promocji Fallout 4

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Sierpień 10, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28109
    Polubienia:
    3215
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Czas od ogłoszenia istnienia Fallout 4 aż do premiery gry (co nastąpi 10 listopada) jest wyjątkowo krótki. Pete Hines wyjaśnił w wywiadzie, jak możliwe było zapewnienie nam tak niewielkiego czasu oczekiwania na nową postapokaliptyczną przygodę.

    Bethesda miło zaskoczyła graczy stawiając na bardzo krótki czas od ogłoszenia Fallout 4 do wydania nowego role-playa. Pete Hines z Bethesdy powiedział w trakcie wywiadu z serwisem DualShockers, że taka strategia nie jest problemem w przypadku nowego Fallout. W istocie Hines zaznaczył, że przedłużająca się kampania reklamowa stanowi problem dla deweloperów, którzy zamiast skupiać się w 100% na tworzeniu gry, muszą również zapewniać nam co jakiś czas świeże wersje demonstracyjne, albo sklecać filmiki gameplayowe. W przypadku Fallout 4 ekipa twórców mogła poświęcić się całkowicie kreacji nowej gry.

    Hines podkreślił, że kampania marketingowa Fallout 4 będzie najkrótsza w hisorii firmy. Wygląda jednak na to, że gra nie straci przez to na popularności. Hines twierdzi, że już w tej chwili zainteresowanie Fallout 4 jest ogromne i byłoby takie praktycznie bez żadnych wysiłków reklamowych. W przypadku innych, mniej znanych marek, konieczne byłoby jednak przesunięcie w czasie daty premiery, by lepiej wypromować nową produkcję.

    Na koniec Pete Hines zaznaczył, że Fallout 4 ma "naprawdę wielki świat" - ilość zawartości, której w nim znajdziemy ma pozwolić na "setki godzin zabawy". Niedawno Jeff Gardiner z Bethesdy poinformował graczy, że spędził przy Fallout 4 aż 400 godzin i nadal nie odkrył wszystkich elementów tego świata. Tytuł jest już praktycznie gotowy, a twórcy skupiają się teraz tylko na rozkwaszeniu bugów.

     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Pls

    Pls Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 11, 2009
    Posty:
    254
    Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    W przypadku Skyrima też marketing ruszył dosyć późno i cały czas ograniczali materiały reklamowe. Nie przeszkodziło to w uzyskaniu sukcesu, więc powtarzają to samo z Falloutem. Oczywiście jest tutaj jedna istotna kwestia, gra wygląda brzydko i sami dobrze o tym wiedzą, dlatego nie chcą aby ruszyła lawina hejtu i ośmieszania, więc lepiej dużo nie pokazywać i wykorzystywać to, że ludzie zajarani są kolejną częścią Fallouta - niezależnie od tego jak by wyglądała.
     
  4. paTherion

    paTherion Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 10, 2009
    Posty:
    434
    Polubienia:
    311
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Belfast
    Skyrim był zapowiedziany niecały rok przed premierą. Grudzień 2010 a wydany był 11.11.11 - tutaj pobili ten czas o połowę.

    Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
     
Wczytywanie...

Poleć forum