1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Bez eksperymentów w przypadku Assassin’s Creed: Syndicate - mniej znaczy lepiej?

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Maj 28, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28042
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Najnowsza opowieść o Asasynach zadebiutuje na rynku pod koniec roku i możemy śmiało powiedzieć, że deweloperzy nie zamierzają ryzykować. Tytuł będzie wykastrowany względem swoich poprzedników... Ale czy to źle?

    Asasyni w Londynie będą samotni. Twórcy nie pozwolą nam na zmagania w sieci, uniemożliwią kooperacyjne bieganie po dachach, a dzisiaj dowiedzieliśmy się, że w grze nie pojawi się nawet aplikacja towarzysząca.

    Trzy kastracje (tryb sieciowy, kooperacja, aplikacja) to nic złego? W tym przypadku mam wrażenie, że Ubisoft w końcu podąża odpowiednią ścieżką... Po co się rozdrabniać i przygotowywać kilka średnich elementów? Lepiej skupić się na jednym i zrobić to lepiej.

    Program na smartfony i tablety w Assassin's Creed: Unity nie był trafionym pomysłem... Podobnie jak w przypadku Assassin's Creed IV: Black Flag gracze często narzekali na te elementy. Z tego powodu Ubisoft postanowił zmienić taktykę i skupi się wyłącznie na kampanii:

    Co sądzicie o tym pomyśle? Minimalizm to w tym przypadku droga do sukcesu?

     
    Oski8882 lubi to.
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. rododo

    rododo Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Maj 28, 2015
    Posty:
    3
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    Trzeba przyznać, że Ubisoft zrobił sobie z tej serii wielką, dojną krowę, którą doi i doi i doi i... tak dalej :p Moja przygoda z Assassin's Creed zakończyła się na trzeciej części i nie zamierzam już do niej wracać. Mogliby się wysilić i zrobić coś nowego.
     
  4. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5419
    Polubienia:
    1655
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    Hehe. Szczerze powiedziawszy moja zakończyła się wraz z końcem historii Ezio Auditore. Przygodę z Conorem zacząłem ale wisi już paręnaście miesięcy (czy to już lata od premiery?) ..

    Zobaczymy co pokażą w Syndicate - pierwsze filmiki itp itd nie zachęcają mnie do tej gry. I denerwuje mnie co chwila zmiana bohatera. Jak był Ezio to był Ezio - i to nadawało AC jakiegoś klimatu, ciągłości. Te nowe AC to takie odcinanie kuponów..
     
  5. petroz

    petroz Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 1, 2010
    Posty:
    1041
    Polubienia:
    306
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Żarnobyl
    Drobią i drobią żeby więcej części wyszło... w moim odczuciu prowadzi to do zatracenia poczucia przywiązania do gry/bohatera/marki i zatarcie rzeczywistego podłoża fabularnego (ktoś jeszcze pamięta że był ktoś taki jak Juno?!?!). Ubicie desmonda bez jakiegoś sensownego powodu (ochrona świata przed kataklizmem ... WTF?!?!), brak jakiejkolwiek ciągłości, skakanie pomiędzy epokami bez połączeń między poszczególnymi grami (lub tworzenie tej ciągłości poprzez marnej jakości półprodukty typu aplikacje towarzyszące, książki, minigry na inne (ekskluzywne) platformy, wszystko to i jeszcze więcej powoduje, że przestałem traktować tą markę poważnie. Wydaje mi się, że nie są to tylko moje odczucia.

    Zrobili by tak jak w Wieśku, 3 solidne części z fabułą i wydarzeniami zazębiającymi się i rodzącymi fabułę kolejnej części, zamknięte w skończonej opowieści z satysfakcjonującym zakończeniem. Dobra historia ma to do siebie, że ma też dobre zakończenie. W przypadku gier z UBI zakończenie z każdą częścią jest spychane na dalszy plan, zaś widz (gracz) jest karmiony mało znaczącym aczkolwiek (niby) "szokującym" pseudo zakończeniem.

    Zakończenie pewnego "etapu" w grze nie musi oznaczać "ubicie" całej marki. Najlepszym przykładem tego jest Wiedźmin, który pomimo świetnego zakończenia książek powrócił w formie gier i moim zdaniem, po świetnym zakończeniu 3 uniwersum wiedźmina marka dalej będzie rozwijana, może będzie to inna opowieść, inny bohater, inna epoka. Osobiście chciałbym doświadczyć wiedźmina w czasach, gdy szkoły wiedźmińskie funkcjonowały, zaś cały świat był pogrążony w chaosie, zaś wiedźmini byli liczni i mieli co robić :) I czegoś podobnego (świeżego) oczekiwałbym w końcu od AC.
     
Wczytywanie...

Poleć forum