1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

bezpieczne granie na xbl

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Varinatar, Marzec 29, 2010.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. Varinatar

Varinatar Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam. Jak widać po ilości napisanych przeze mnie postów, łatwo można wywnioskować, iż jestem nowy w sprawach "xboxowych". Problem mój polega na tym, że kupiłem konsole z możliwością uruchamiania kopii zapasowych gier, co jak się w późniejszym czasie okazało chodzi o zwykłe piractwo. Pytanie moje brzmi czy kupując nowy napęd lub flas***ąc obecny oryginalnym softem odzyskam pewność gry na xbox live bez możliwości otrzymania bana. Dzwoniłem do polskiego oddziału Microsoftu jednakże obsługa nie potrafiła odpowiedzieć mi na to pytanie.

2. Lotnik421 Xbox One

3. radzion18

radzion18 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Polska
    Nie wiadomo czy konsola była wcześniej podłączana z przerobionym napędem do live.
    PS To Ty odważny jesteś dzwoniąc z takim zapytaniem do MS :D

4. Varinatar

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    konsola była podłączona pod live. Nie została do tej pory zbanowana, więc chciałbym zrobić coś aby grać na oryginalnych kopiach, ale jednocześnie nie chcę kupować drugiej konsoli. Przynajmniej narazie.