1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

BF3 zacina się, nieobsługiwana płyta

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez Patryk00, Grudzień 12, 2012.

1. Patryk00

Patryk00 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Witam. Kilka dni temu kupiłem xboxa 360 250GB w DH Wanda w Krakowie. Kupiony został odrazu przerobiony (niestety nie znam się na tym nie wnikałem jaka przeróbka itp interesowała mnie gwarancja).

Kilka gier które zakupiłem działały bez problemu: fifa13,nike fitness, farcry3, fifa street,gta IV(oryg.)

Dokupiłem Battefielda 3 i Dirt 3 i zaczął się problem.

Otóż po włożeniu Dirta wyskakuje komunikat że płyta jest nieobsługiwana. Przy próbie zainstalowania na dysku w połowie przerywa i komunikat że płyta może być zanieczyszczona itp i wyczyścić (nie pomaga).

Battefield 3 natomiast uruchamia się tylko zaraz na początku nawet nie zdążyłem przejść 1 misji w pociągu i konsola zawiesza się tak, że tylko mogę ją wyłączyć głównym przyciskiem..

Jestem kompletnie zielony i proszę o poradę co z tym zrobić. Czy płyty przez nich nagrane są źle czy jak uruchomić mogę te gry?

Na moje nieszczęście od razu wylały się nowe baterie w jednym padzie.. ;/ Przeczyściłem to trochę ale pad co jakiś czas się wyłącza co na to poradzić?

Proszę o pomoc i wyrozumiałość ; )

Pozdrawiam

2. Lotnik421 Xbox One

3. akwarium25

akwarium25 Banned

Polubienia:
    234
    Punkty za osiągnięcia:
    0