1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

BioWare o produkcji gier na next-geny

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez grisza133, Marzec 1, 2013.

  1. grisza133

    grisza133 XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 25, 2010
    Posty:
    184
    Polubienia:
    34
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Grodziec, Bielsko, Poland, Poland
    Neil Thompson z BioWare twierdzi, że skok graficzny między starą a nową generacją konsol nie będzie aż tak duży jak ostatnim razem. Wszystko ze względu na koszta produkcji gier.

    [​IMG]

    Thompson w rozmowie z dziennikarzami Official Xbox Magazine UK, powiedział:

    "Nie ma wątpliwości, że codziennie musimy walczyć z ograniczeniami sprzętu, a jeśli poprawi się jego parametry, tak jak z pewnością będzie w przypadku nowej generacji, znowu dotrzemy do tego punktu. Uważam, że najważniejsze jest to, by przemysł nie zapędził się w ślepą uliczkę, gdzie nie opłaci się tworzyć gier. Ostatni skok technologiczny zaskoczył ludzi, zwłaszcza jeśli chodzi o liczbę osób, których trzeba było zatrudnić i umiejętności, którymi musieli się wykazać, by wykonywać pracę, jakiej od nich oczekiwano.

    Ostatnia generacja miała być dziesięć razy lepsza niż poprzednia. W przypadku nowej generacji też będzie to wielki skok, ale nie aż tak oczywisty.

    Ludzie będą sobie radzili lepiej. Uważam, że będą lepiej przygotowani, ale nie możemy oczekiwać, że ekipa, której liczebność zwiększyła się dziesięciokrotnie, znów się powiększy, ponieważ okaże się, że potrzebny będzie niedorzecznie duży budżet. Trzeba by sprzedać 20-30 milionów kopii, żeby w ogóle zwróciły się koszty."

    Nadchodząca produkcja BioWare, Dragon Age 3: Inquisition, ma działać na nowoczesnym silniku Frostbite 2. Jak na razie nie wiadomo czy gra trafi na konsole następnej generacji.

    Źródło: Gramy na maxa!
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. cptMichaaX

    cptMichaaX XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 28, 2010
    Posty:
    1146
    Polubienia:
    57
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Miasto:
    Ropczyce
    Świat idzie do przodu i z czasem wymyślą coś co będzie lepiej wpływało na powstawanie gier ( taniej, szybciej)
    Nie wiadomo jak będzie w przyszłości ale kiedyś znajdą nowe technologie przykładem jest tego pierwszy komputer który zajmował cały pokój a teraz laptopy ( coraz cieńsze )

    To, że next-gen będą krócej i nie będzie takiego skoku to oczywiste przy tych możliwościach, no chyba że wynajdą coś na prawdę NOWEGO
     
  4. Bad Samaritan

    Bad Samaritan Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Marzec 13, 2011
    Posty:
    8
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Opole
    A co powiecie na konsole z procesorami kwantowymi? :D
     
  5. voltan91

    voltan91 XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 15, 2009
    Posty:
    1773
    Polubienia:
    104
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Bytom
    Cóż na pewno ciężej jest zrobić takie GTA V niż np. Super Mario Bros :D
    Gry są teraz bardzo duże, zróżnicowane, mają sztuczną inteligencje którą trzeba napisać.
    A na końcu to wszystko po testować i doszlifować, więc to nie jest tak hop-siup :D
    Choć wg. mnie to i tak nie trwa długo, tzn akurat na GTA czeka się długo, ale za to wiadomo jakie będzie :D
     
  6. Renegatt

    Renegatt Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 3, 2011
    Posty:
    74
    Polubienia:
    6
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Trochę dziwne, bo jakoś producentom opłaca się robić wersje pc-towe z dużo lepszymi tekstrurami i masą różnych bajerów.
     
Wczytywanie...

Poleć forum