1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Black Ops 2 - matchmaking na podstawie pingów

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez K0TAKU, Październik 26, 2012.

  1. K0TAKU

    K0TAKU Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 10, 2011
    Posty:
    1094
    Polubienia:
    238
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Pracownik Treyarch potwierdził, że Black Ops 2 przy dobieraniu partnerów w sieci kierował się będzie przede wszystkim opóźnieniem pomiędzy graczami.

    [​IMG]

    Do tej pory system dobierania partnerów do gier sieciowych w Call of Duty opierał się na wyborze graczy z tak zwanych regionów, na jakie zostali oni z góry podzieleni, czyli najczęściej trafialiśmy do gier, których host był najbliżej nas, ale niekoniecznie mieliśmy z nim najlepsze połączenie. Tym razem sprawa wygląda inaczej, co potwierdził na twitterze jeden z pracowników Treyarch.

    Zapomnijcie zatem o regionach. Gry w sieci ustalane będą wyłącznie na podstawie opóźnień, jakie mają gracze. Jeżeli ktoś zatem znajduje się nawet bardzo daleko od hosta, a mimo wszystko połączenie jest na tyle stabilne, by pingi były niskie, to właśnie do tej gry może on trafić. Wszystko dla wygody graczy, których - nie miejmy złudzeń - będzie ogrom.

    Przypomnę, że premiera gry Call of Duty: Black Ops II już 13 listopada.

    Źródło : •• Black Ops 2 - matchmaking na podstawie pingĂłw
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. TheDarkKnight

    TheDarkKnight Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 16, 2010
    Posty:
    1839
    Polubienia:
    160
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Wielkopolska
    Coraz bliżej do premiery... Oby Treyarch nie przesłodziło tak tej gry jak DC zrobiło to z nowym MoH. Wierzę w nich! :)
     
  4. BE_Mroku_256

    BE_Mroku_256 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 26, 2012
    Posty:
    192
    Polubienia:
    37
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Posiadacz PS4 i XONE
    Także wierzę w Treyarch, że tym razem COD będzie udany :)
     
  5. ESLORD

    ESLORD V.I.P V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 21, 2011
    Posty:
    4295
    Polubienia:
    759
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Londyn
    Czyli nic nowego od CoD MW1


    [​IMG]
     
    3 użytkowników lubi ten post.
  6. Mnih

    Mnih XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 24, 2009
    Posty:
    2808
    Polubienia:
    205
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Bydgoszcz
    a przeczytałeś treść newsa?
     
  7. ESLORD

    ESLORD V.I.P V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 21, 2011
    Posty:
    4295
    Polubienia:
    759
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Londyn
    Oczywiście że przeczytałem. Gram w Cod'a po sieci już 4 lata, z dwóch kont na GB i PL.
    Jak jestem zalogowany na GB to mam brytoli na słabym łączu (bo jestem z nimi w "jednym regionie")w teamach i latam na pingach 80/90 bo matchmatching uznał że tak będzie sprawiedliwe. Teraz matchmatching będzie dalej po pingach ale bez regionów więc już tylko będziemy grać z Polakami bo będą najniższe pingi. Ewentualnie trochę Niemców i Holendrów bo tam lecą największe nitki światłowodów z TK Telekomu.
     
    1 osoba to lubi.
  8. brattanek

    brattanek P2Mforum.info Członek Załogi Administrator Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 22, 2007
    Posty:
    1354
    Polubienia:
    530
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    KTW
    Też mam konto na GB i usprawni to zabawę i nie będzie kochanych lagów.
     
  9. kufer111

    kufer111 Banned

    Dołączył:
    Grudzień 9, 2008
    Posty:
    618
    Polubienia:
    10
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Zdolny Śląsk
    ...............,przy premierze mw3 tak gadali że tak bedzie,wsio jest to samo-ta sama technologia,kituy to sobie fanom mogą wciskać

    lagi-wizytówka coda


    Język kolego...
    ESLORD
     
  10. TheDarkKnight

    TheDarkKnight Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 16, 2010
    Posty:
    1839
    Polubienia:
    160
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Wielkopolska
    Resztki Infinity Ward+Raven+Sledgehammer to nie to samo co Treyarch które jakby nie patrzeć ma troche większe ambicje.
     
  11. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    Nie wiem co za ludzie tam pracują, jak myślą, że matchmaking jest lepszy od dedyków. Witajcie z powrotem tubo-kamperzy :)
     
  12. Hiszpan3lek

    Hiszpan3lek Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 9, 2010
    Posty:
    614
    Polubienia:
    67
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Benidorm
    Mysla, mysla, jak najmniej wydac :p
     
  13. DarkDevil03

    DarkDevil03 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 18, 2012
    Posty:
    42
    Polubienia:
    8
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Dedyki będą ale firmowe. Rozwiązanie więc połowiczne.
     
  14. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    Mnie tam żadne firmowe nie obchodzą. Ja chcę dedyki rodem z BF3 z opcją wynajęcia serwerów. Jeśliby tak było, kupiłbym Black Ops 2 od razu razem z 4000 msp na wynajęcie na 90 dni serwerów. Bo normalnie na matchmaking'ach nie da się po prostu grać!
     
  15. DarkDevil03

    DarkDevil03 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 18, 2012
    Posty:
    42
    Polubienia:
    8
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Zgadzam się zale jedno mnie zastanawia. Teraz dobieranie graczy będzie bazowało na pingu, a nie na regionie. Może to w znaczący sposób poprawi sytuację. Inna sprawa, że dedyki firmowe również zaplusują bo po prostu gracze nie będą hostami.
     
  16. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    Ale zauważ, że szukanie po pingu nie poprawi np. Kamperów, tuberów i innych glitcherów ;/
     
  17. Lewis

    Lewis Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 30, 2011
    Posty:
    1022
    Polubienia:
    103
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Wola śląsk
    ta gra to jeden wielki GLICZ :D zobaczymy jak single wyjdzie
     
  18. DarkDevil03

    DarkDevil03 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 18, 2012
    Posty:
    42
    Polubienia:
    8
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Nie ma to jak wyrażać opinie o grze, która jeszcze nawet nie wyszła. Grałeś? Jeśli tak to szacunek, że masz grę tak wcześnie...

    Ps. Byłoby miło gdybyś używał znaków interpunkcyjnych, bo tak naprawdę to nie do końca wiadomo, o co ci chodzi :).
     
Wczytywanie...

Poleć forum