1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Blisko fotorealizmu - autorzy nowego Need for Speed omawiają tworzenie wozów

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Lipiec 24, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28050
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Bran Alban, jeden z deweloperów pracujących nad Need for Speed, przedstawił proces tworzenia wirtualnych odpowiedników sportowych samochodów. Autorzy Need for Speed zaczynali od opracowania prototypowej wersji grafiki oraz otoczenia. W tym miejscu ekipa Ghost Games mogła naprawdę zaszaleć z detalami otoczenia i jakością tekstur. Porównanie miejscówki oraz prawdziwego auta z cyfrową wersja tej lokacji znajdziecie na ostatnim obrazku w galerii (po lewej stronie obrazka znajduje się materiał deweloperów, po prawej prawdziwe zdjęcie).

    Deweloperzy Need for Speed starali się jak najbardziej zbliżyć do rzeczywistości, wykorzystując zaawansowane możliwości silnika Frostbite. Kluczowe w tym zadaniu było wykonanie odpowiedniej dokumentacji fotograficznej. W związku z tym autorzy odwiedzili m.in. imprezę SEMA w Las Vegas i Liberty Walk w Japonii.

    Następnie deweloperzy zabierali się za tworzenie modeli 3D w aplikacji CAD, by przerzucić wypracowane dzieło do edytora związanego z silnikiem Frostbite, czyli FrostEd. Na każdy samochód w grze przypadają 24 części oraz 50 różnych tekstur.


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. MatGlo

    MatGlo Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 1, 2014
    Posty:
    353
    Polubienia:
    40
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Krakow, Poland, Poland
    Samą gra graficznie zapewne będzie się prezentować gorzej, ale te screeny są imponujące

    Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
     
  4. krzys1190

    krzys1190 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2008
    Posty:
    3451
    Polubienia:
    1225
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Uwierzę jak odpalę to na swoim PC i zobaczę na własne oczy.
     
  5. Dominus PL

    Dominus PL XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 27, 2012
    Posty:
    369
    Polubienia:
    37
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Kielce
    Oczywiście w grze takiej grafiki nie będzie, jest to niemożliwe :) Wiadomo, że wyrenderowanie rzeczy są ładniejsze niż te z rzeczywistej rozgrywki :)
     
  6. Sebsky

    Sebsky Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Luty 9, 2015
    Posty:
    107
    Polubienia:
    22
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    Mi to trochę śmierdzi takimi fejkami jak z Project CARS. Pięknie renderowane screeny, super grafika, system jazdy, sraty taty. Pewnie wyjdzie kolejny marny NFS. Na pewno sprawdzę tego NFSA z każdej strony na YT albo Twitchu zanim go kupię. Only FORZA.
     
  7. Dominus PL

    Dominus PL XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 27, 2012
    Posty:
    369
    Polubienia:
    37
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Kielce
    Ja mam dobre przeczucia, mam nadzieję, że będzie to reset serii i cofniemy się do czasów Undergrounda 2 :) Ten klimat... [*]
     
    BuRRRza lubi to.
  8. BuRRRza

    BuRRRza Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 14, 2011
    Posty:
    879
    Polubienia:
    71
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tarnobrzeg
    Mam tak samo. Lecz wyżej niż U2 stawiam MW z 2005.
     
    Dominus PL lubi to.
  9. Dominus PL

    Dominus PL XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 27, 2012
    Posty:
    369
    Polubienia:
    37
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Kielce
    I przy MW i przy U2 spędziłem sporo czasu, lecz ten klimat w U2 bardziej mnie przekonał, tuning samochodów, miasto nocą :D A MW to ostatni dobry NFS, też się przednio przy nim bawiłem i miło go wspominam :D
     
  10. novy66

    novy66 Xbox One Xbox One Użytkownik Liga XboxForum.pl

    Dołączył:
    Luty 21, 2009
    Posty:
    4555
    Polubienia:
    270
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Słupsk
    Co do NFS mam marne przeczucia :) seria jak na razie cały czas zawodzi. Całe szczęście że niedługo wychodzi Forza.
     
  11. Quertin

    Quertin Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 5, 2013
    Posty:
    380
    Polubienia:
    33
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Zagorzyce(Rzeszów)
    Nie trudno stwierdzić, że te screeny są OP... Na dzisiejsze czasy nie będzie jeszcze takiej grafiki. Osobiście pokładam duże nadzieje w tym NFS. Ostatnią częścią w jaką zagrałem, był nowy Hot Pursuit, a pisząc o "zagraniu" mam na myśli granie 3h i wyrzucenie do kosza...

    Nie wiem, jak ktoś może pisać, że ostatnią dobrą częścią był MW 2005. A Carbon? A Pro Street? Przecież Carbon był równie dobry co MW, a i Pro Street nie najgorszy. Świetny tuning+********* nuta, nie najgorszy drift i klimat jakiś był, tak samo w Carbonie.
     
  12. Dominus PL

    Dominus PL XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 27, 2012
    Posty:
    369
    Polubienia:
    37
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Kielce
    Carbon może i był dobry ale dla mnie i tak U2 i MW :) Kwestia gustu, Pro Street wgl mi nie przypadł do gustu ;)
     
  13. Quertin

    Quertin Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 5, 2013
    Posty:
    380
    Polubienia:
    33
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Zagorzyce(Rzeszów)
    Pewnie, że kwestia gustu. Dla mnie MW, Carbon i Pro Street były lepsze od U1/U2. :)
     
  14. krzys1190

    krzys1190 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2008
    Posty:
    3451
    Polubienia:
    1225
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Wszystko jest możliwe za cenę wymagań ale gry nie będą tak wyglądać bo konsole nie mogą za bardzo odstawać.
     
Wczytywanie...

Poleć forum