1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

X360 Bodycount

Temat na forum 'Encyklopedia' rozpoczęty przez mikul1991, Sierpień 17, 2011.

  1. mikul1991

    mikul1991 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 24, 2010
    Posty:
    270
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    [​IMG]

    Nazwa: Bodycount
    Rodzaj gry: akcji, FPP, terroryzm
    Data premiery w Polsce: 02 września 2011
    Producent: Codemasters Software
    Wydawca: Codemasters Software
    Wydawca PL: Licomp Empik Multimedia
    Dodatkowe Kontrolery: Brak

    Krótki opis
    + Grafika jest ładna, przypomina takie skrzyżowanie Borderlands bez cell shadingu z Bulletstormem. Obraz jest wyrazisty, pełny detali, fajnych efektów
    + destrukcja otoczenia w porównaniu do większości FPSów stoi na miłym poziomie, naprawdę fajnie jak przeciwnik rozwala przeszkodę za którą stoisz
    + pewna nieliniowość - nie idzie się tu jak po sznurku
    + dość nietypowo się strzela, wymaga to przyzwyczajenia, ale ostatecznie mi się spodobało. Ostatnio praktycznie każdy FPS to klon CoD, Bodycount się mocno wyróżnia;)
    + ciekawy system strzelania zza osłon, pracuje świetnie i nie zwalnia tempa gry
    + dynamizm rozgrywki, brak nastawienia na skrypty
    + spora ilość przeciwników
    + duże nadzieje na dobrą, choć nie rewelacyjną grę
    - sztuczna inteligencja nie najeży do najlepszych, choć i tak jest dużo lepsza niż w CoJ: The Crap
    - poziom trudności jest niski, można oberwać naprawdę mocno przed śmiercią. Mam nadzieję, że będzie wybór difficulity w pełnej wersji
    - autoregeneracja zdrowia - w takich grach dużo więcej emocji dają staroszkolne apteczki:)
    - przeciwnicy to proste kalki samych siebie
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. nemene

    nemene Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 18, 2011
    Posty:
    7
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Ja wyłączyłem po pierwszej sekundzie gry jak tylko zobaczyłem jakie to beznadziejne
     
  4. QwerTaj

    QwerTaj V.I.P V.I.P

    Dołączył:
    Lipiec 20, 2009
    Posty:
    2052
    Polubienia:
    235
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Ostróda
    Czyli jesteś niekonstruktywny i nie powinieneś się wypowiadać.
     
Wczytywanie...

Poleć forum